/ Forside / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
Gratis Stifinder program efterlyses
Fra : Niels Solskin


Dato : 26-04-03 11:39

Efter en windows update...(ha ha det værste lort der findes)
Så viser min stifinder ikke alle biblioteker samlet men én af gangen
og så kan jeg gå op adresselinjen og vælge et andet bibliotek...
møgirriterende.....

Nogen der kender et stifinderprogram, som man kan downloade ???

Tak for hjælpen

Bud på hvordan jeg får min gl. stifinder tilbage modtages med tak.

Niels


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

 
 
Trygleren [9000] (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Trygleren [9000]


Dato : 26-04-03 11:40

> Nogen der kender et stifinderprogram, som man kan downloade ???

Windows Commander.

www.download.com
www.cnet.com

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup



Niels Solskin (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Niels Solskin


Dato : 26-04-03 11:52

"Jeg glemte lige, det gør ikke noget, at det er gratis

Niels


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Trygleren [9000] (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Trygleren [9000]


Dato : 26-04-03 12:03

> "Jeg glemte lige, det gør ikke noget, at det er gratis

Den er gratis. Sharewareversionen udløber aldrig.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup



Lars Jørgensen (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Jørgensen


Dato : 26-04-03 12:54

On Sat, 26 Apr 2003 13:02:32 +0200, Trygleren [9000] wrote:

>> "Jeg glemte lige, det gør ikke noget, at det er gratis
> Den er gratis. Sharewareversionen udløber aldrig.

....men det betyder ikke at det er gratis. Det er stadig shareware der
koster penge. At man så alligevel kan blive ved med at bruge det er op
til ens samvittighed.

Jeg må da nok indrømme at jeg havde brugt det lidt mere end 30 dage
inden jeg betalte :) Sådan et stykke genialt software skal man da
støtte.

I øvrigt hedder det TotalCommander nu.
http://www.ghisler.com/
http://www.wincmd.dk/

--
Lars

Trygleren [9000] (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Trygleren [9000]


Dato : 26-04-03 13:20

> ...men det betyder ikke at det er gratis. Det er stadig shareware der
> koster penge. At man så alligevel kan blive ved med at bruge det er op
> til ens samvittighed.

I visse tilfælde ja, men ikke her. Eksempelvis betaler man for at få fjernet
sponsorreklamer som i ICQ og Opera. Så det ER gratis.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup



Lars Stokholm (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 26-04-03 13:35

In dk.edb.system.ms-windows, Trygleren [9000] wrote:

> Så det ER gratis.

Nej, <http://www.ghisler.com/order.htm>: "Total Commander is a
Shareware program. This means that you can test it for a period
of 30 days. After testing the program, you must either order the
full version, or delete the program from your harddisk."

"EF Commander Free" er gratis, men jeg ved ikke hvor godt det er.
Jeg har kun prøvet det én enkelt gang for længe siden og i meget
kort tid.

EF Commander: <http://www.efsoftware.com/>.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Trygleren [9000] (27-04-2003)
Kommentar
Fra : Trygleren [9000]


Dato : 27-04-03 21:32

> > Så det ER gratis.
>
> Nej, <http://www.ghisler.com/order.htm>: "Total Commander is a
> Shareware program. This means that you can test it for a period
> of 30 days. After testing the program, you must either order the
> full version, or delete the program from your harddisk."

Fat nu noget - jeg skrev WINDOWS COMMANDER. Ikke Total Commander. Windows
staves w-i-n-d-o-w-s og total staves t-o-t-a-l.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup



Lars Stokholm (28-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 28-04-03 18:00

In dk.edb.system.ms-windows, Trygleren [9000] wrote:

> Fat nu noget - jeg skrev WINDOWS COMMANDER. Ikke Total
> Commander. Windows staves w-i-n-d-o-w-s og total staves
> t-o-t-a-l.

<http://web.archive.org/web/20010801153509/www.ghisler.com/order.htm>:
"Windows Commander is a Shareware program. This means that you can
test it for a period of 30 days. After testing the program, you must
either order the full version, or delete the program from your
harddisk."

Fat nu noget selv.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Trygleren [9000] (28-04-2003)
Kommentar
Fra : Trygleren [9000]


Dato : 28-04-03 20:31

> <http://web.archive.org/web/20010801153509/www.ghisler.com/order.htm>:
> "Windows Commander is a Shareware program. This means that you can
> test it for a period of 30 days. After testing the program, you must
> either order the full version, or delete the program from your
> harddisk."
>
> Fat nu noget selv.

Wolfenstein 3D-kildekoden er også blevet frigivet. Vil det så sige at man kan få Return To Castle Wolfenstein-kildekoden gratis
også? Du er godt klar over at der eksisterer flere versioner af software? Min beta er angivet til at være freeware.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup



Lars Stokholm (28-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 28-04-03 21:05

In dk.edb.system.ms-windows, Trygleren [9000] wrote:

> Wolfenstein 3D-kildekoden er også blevet frigivet. Vil det så
> sige at man kan få Return To Castle Wolfenstein-kildekoden
> gratis også?

Hvis man spørger efter et spil der kan måle sig med Quake III, så
forventer man ikke at få stukket Wolfenstein i hovedet. Så er det
sådan set ligegyldigt hvor gratis kildekoden er.

Jeg håber at du forstår analogien :)

> Du er godt klar over at der eksisterer flere versioner af
> software?

Du er klar over, at der er forskel på Wolfenstein og RTCW, ikke?

> Min beta er angivet til at være freeware.

Har du et screenshot? Jeg vil gerne se formuleringen. Du kan
eventuelt finde lidt mere information under "Ordering" i hjælpfilen
(hvis det punkt da findes).

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Trygleren [9000] (28-04-2003)
Kommentar
Fra : Trygleren [9000]


Dato : 28-04-03 23:23

> Hvis man spørger efter et spil der kan måle sig med Quake III, så
> forventer man ikke at få stukket Wolfenstein i hovedet. Så er det
> sådan set ligegyldigt hvor gratis kildekoden er.
> Jeg håber at du forstår analogien :)

Nej, du misforstår min pointe.

> > Du er godt klar over at der eksisterer flere versioner af
> > software?
> Du er klar over, at der er forskel på Wolfenstein og RTCW, ikke?

Du misforstår min pointe og forsøger så kluntet at vende det om. Min pointe er netop at der ER forskel. På samme måde som der ER
forskel mellem Windows Commander eks. 2.0 og den nuværende 2003 eller hvad den nu hedder. Jeg mener du stadig kan finde en af de
gamle gratis på download.com.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup



Lars Stokholm (29-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 29-04-03 06:13

In dk.edb.system.ms-windows, Trygleren [9000] wrote:

> Du misforstår min pointe og forsøger så kluntet at vende det om.

Hvem startede de kluntede formuleringer og platte spørgsmål? Det var
vist dem der bragte os ud på et sidespor :)

> Min pointe er netop at der ER forskel.

Jeg forstår skam udmærket hvad du mener. Men det lader ikke til at vi
kommer længere i denne diskussion. Hvis ikke du har lyst til at
fremlægge en form for beviser, så har jeg meget svært ved at tro dig.
For mig at se, virker det blot som om du ikke tør indrømme din fejl.

Har du lyst til at vende tilbage til spørgsmålet om, hvorvidt der
fandtes en freeware-version af Windows Commander, eller vil du
fortsætte med at drage platte paralleller til diverse spil? I sidste
fald, så er vi vist i den forkerte gruppe.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Lars Jørgensen (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Jørgensen


Dato : 26-04-03 13:43

On Sat, 26 Apr 2003 14:19:32 +0200, Trygleren [9000] wrote:

>> ...men det betyder ikke at det er gratis. Det er stadig shareware der
>> koster penge. At man så alligevel kan blive ved med at bruge det er op
>> til ens samvittighed.
>
> I visse tilfælde ja, men ikke her.

Jo... TotalCommander _er_ shareware. Bare kik i hjælpefilen (tryk F1)

> Eksempelvis betaler man for at få fjernet
> sponsorreklamer som i ICQ og Opera. Så det ER gratis.

Ja, men så er de også udgivet på andre betingelser (ad-ware).

Lad os hellere stoppe her. Det hjælper vist ikke på Niels' spørgsmål som
vist allerede er besvaret af Jens Peter.

--
Lars

Trygleren [9000] (27-04-2003)
Kommentar
Fra : Trygleren [9000]


Dato : 27-04-03 19:06

> Jo... TotalCommander _er_ shareware. Bare kik i hjælpefilen (tryk F1)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup



Trygleren [9000] (27-04-2003)
Kommentar
Fra : Trygleren [9000]


Dato : 27-04-03 21:33

> > I visse tilfælde ja, men ikke her.
> Jo... TotalCommander _er_ shareware. Bare kik i hjælpefilen (tryk F1)

Sikkert, men som jeg lige skrev... WINDOWS COMMANDER. IKKE TOTAL COMMANDER.
Vågn dog op.

> > Eksempelvis betaler man for at få fjernet
> > sponsorreklamer som i ICQ og Opera. Så det ER gratis.
>
> Ja, men så er de også udgivet på andre betingelser (ad-ware).

Vend og drej det som du vil. Gratis er lig gratis.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup





Trygleren [9000] (27-04-2003)
Kommentar
Fra : Trygleren [9000]


Dato : 27-04-03 21:34

> I øvrigt hedder det TotalCommander nu.

Det hedder den nye version, ja.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup



Lars Jørgensen (27-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Jørgensen


Dato : 27-04-03 22:27

On Sun, 27 Apr 2003 22:58:35 +0200, Trygleren [9000] wrote:

>> Samme program:
>> http://www.wincmd.dk/index.php?page=nyt_navn
>
> Ja og nej. De tidlige versioner er nemlig ikke tidsbegrænsede hvilket også
> var min pointe. Derfor stresser jeg også at jeg anbefalede Windows
> Commander.

Hvilken version var det?
http://bantha.shellpower.net/albums/spider/old_and_new.jpg

Prøv version 1.13e fra januar 1994.
http://bantha.shellpower.net/old-commander.zip Der er sørme en
"tidsbegrænsning" (prøveperiode) på én måned.

--
Lars - der heller ikke gi'r sig

Trygleren [9000] (27-04-2003)
Kommentar
Fra : Trygleren [9000]


Dato : 27-04-03 22:36

> Lars - der heller ikke gi'r sig

Hehe. Find 2.51 beta og se løjer =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup



Knud Gert Ellentoft (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 26-04-03 18:17

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev :

>Den er gratis. Sharewareversionen udløber aldrig.

Men ulovligt at bruge efter prøveperiodens udløb.

--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Jens Peter Karlsen (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Jens Peter Karlsen


Dato : 26-04-03 12:16

Du er kommet til at lukke Folder list'en.
Vælg View | Explorer Bar | Folders.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Sat, 26 Apr 2003 10:38:38 +0000 (UTC), "Niels Solskin"
<solskin@oncable.dk> wrote:

>Efter en windows update...(ha ha det værste lort der findes)
>Så viser min stifinder ikke alle biblioteker samlet men én af gangen
>og så kan jeg gå op adresselinjen og vælge et andet bibliotek...
>møgirriterende.....


Niels Solskin (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Niels Solskin


Dato : 26-04-03 13:57

"> Du er kommet til at lukke Folder list'en.
> Vælg View | Explorer Bar | Folders.
>
> Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

Hej Jens

Vis/panel/mapper ikke ?????

Når jeg gør det, så får jeg en grå boks i venstre side, hvor
bibliotekerne
før var ????

Har du en anden ide ???

Tak

Hilsen

Niels


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Jens Peter Karlsen (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Jens Peter Karlsen


Dato : 26-04-03 22:46

Har du de nyeste Videodrivere inde? Ellers prøv en reinstallation.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Sat, 26 Apr 2003 12:57:18 +0000 (UTC), "Niels Solskin"
<solskin@oncable.dk> wrote:

>Når jeg gør det, så får jeg en grå boks i venstre side, hvor
>bibliotekerne
>før var ????


Jesper G. Poulsen (27-04-2003)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 27-04-03 09:55

In dk.edb.system.ms-windows, Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org>
says...
> Har du de nyeste Videodrivere inde? Ellers prøv en reinstallation.

Sådan talte en ekspert. Reinstallation... :-/


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Niels Solskin (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Niels Solskin


Dato : 26-04-03 14:52

Jeg har også forsøgt at ændre på mappeindstillinger, så det er klassisk,
der sker der heller ikke noget ved

Niels



--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Sune Storgaard (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Sune Storgaard


Dato : 26-04-03 16:01

Niels Solskin 's insignificant opinion was stated in:
398480dbf6ee5245e297c93f7e8c21d1.62180@mygate.mailgate.org

> Efter en windows update...(ha ha det værste lort der findes)
> Så viser min stifinder ikke alle biblioteker samlet men én af gangen
> og så kan jeg gå op adresselinjen og vælge et andet bibliotek...
> møgirriterende.....
>
> Nogen der kender et stifinderprogram, som man kan downloade ???


Directory Opus 6.2
http://www.gpsoft.com.au/

Dog ikke gratis men har 60 dages prøvetid.
Det er en konvertering af det legendariske program til Amigaen.
--
/Sune
Fac ut vivas!


Lars (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 26-04-03 23:05

In article <3eaa9f3d$0$151$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, speg-fjern@mail.dk says...
> Directory Opus 6.2
> http://www.gpsoft.com.au/
>
> Dog ikke gratis men har 60 dages prøvetid.
> Det er en konvertering af det legendariske program til Amigaen.

Total Commander (www.ghisler.com), er langt bedre og vedbliver at fungere uden registrering.

Dog vil jeg mene at det er etisk korrekt at betale for et filhåndterings program der er så
suverænt godt, så vi dermed støtter den fremtidige udvikling.


--
Best regards

Lars

Lars Stokholm (27-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 27-04-03 08:17

In dk.edb.system.ms-windows, Lars wrote:

> Total Commander (www.ghisler.com), er langt bedre og vedbliver
> at fungere uden registrering.

Hmm, har du læst resten af indlæggene i tråden? :)

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Leony (26-04-2003)
Kommentar
Fra : Leony


Dato : 26-04-03 17:22

"Niels Solskin" <solskin@oncable.dk> skrev i en meddelelse
news:398480dbf6ee5245e297c93f7e8c21d1.62180@mygate.mailgate.org

> Nogen der kender et stifinderprogram, som man kan downloade ???

http://tucows.worldonline.dk/system/fileexplore95_default.html
2x Explorer brugte jeg en overgang, synes den virker glimrende - hvis
man ikke er vant til bedre end stifinderen.

Ellers er der et par andre der er gratis, som du kan teste.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/
Mit Chieftec røntgen mod + mit nye mod "The MetallicAse".


Jens Hastrup (27-04-2003)
Kommentar
Fra : Jens Hastrup


Dato : 27-04-03 19:37

"Niels Solskin" <solskin@oncable.dk> skrev i en meddelelse
news:398480dbf6ee5245e297c93f7e8c21d1.62180@mygate.mailgate.org...
> Efter en windows update...(ha ha det værste lort der findes)
> Så viser min stifinder ikke alle biblioteker samlet men én af gangen
> og så kan jeg gå op adresselinjen og vælge et andet bibliotek...
> møgirriterende.....
>
> Nogen der kender et stifinderprogram, som man kan downloade ???
>
> Tak for hjælpen
>
> Bud på hvordan jeg får min gl. stifinder tilbage modtages med tak.
>
> Niels
>

Hej Niels

Hvilken version af Windows er det sket på? - prøv at logge ind som en anden
bruger og se om stadig får samme fejl i explorer.

Mvh Jens



Niels Solskin (27-04-2003)
Kommentar
Fra : Niels Solskin


Dato : 27-04-03 20:49

Hvilken version af Windows er det sket på? - prøv at logge ind som en
anden
> bruger og se om stadig får samme fejl i explorer.

Windows ME - er kun sat op til en bruger.

Niels


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Lars Klintholm (27-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 27-04-03 21:52

Trygleren [9000] skrev:

> Sikkert, men som jeg lige skrev... WINDOWS COMMANDER. IKKE TOTAL
> COMMANDER. Vågn dog op.

Samme program:

http://www.wincmd.dk/index.php?page=nyt_navn
--
Mvh.
LarsK

Trygleren [9000] (27-04-2003)
Kommentar
Fra : Trygleren [9000]


Dato : 27-04-03 21:59

> Samme program:
>
> http://www.wincmd.dk/index.php?page=nyt_navn

Ja og nej. De tidlige versioner er nemlig ikke tidsbegrænsede hvilket også
var min pointe. Derfor stresser jeg også at jeg anbefalede Windows
Commander.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409070
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste