MS Windows
briani 27239
Kan ikke installere
Fra : Stone

Dato : 26-04-03 06:33

Hej hvordan gør jeg. Har hentet Win server 2003 på deres hj.side men den er
kommet i ISO format hvordan får jeg den åbnet så jeg kan installere det

Mvh Stone

Fra : John H.

Dato : 26-04-03 07:02

On Sat, 26 Apr 2003 07:32:53 +0200, "Stone" <Brol@ofir.dk> wrote:

>Hej hvordan gør jeg. Har hentet Win server 2003 på deres hj.side men den er
>kommet i ISO format hvordan får jeg den åbnet så jeg kan installere det
>
>Mvh Stone

Brænder den på en CD-r

Fra : Stone

Dato : 26-04-03 07:10

Har prøvet at brænde den men det bliver bare det samme en ISO Fil bruger
Nero og trykker på ISO er det forkert

Fra : Claus

Dato : 26-04-03 07:28

Nero...Vælg File/Burn Image...Vælg ISO-filen

Claus

Fra : John H.

Dato : 26-04-03 07:47

On Sat, 26 Apr 2003 08:09:55 +0200, "Stone" <Brol@ofir.dk> wrote:

>Har prøvet at brænde den men det bliver bare det samme en ISO Fil bruger
>Nero og trykker på ISO er det forkert

Jeg mener at det i nero er FILE > BURN IMAGE
Så vælger du din .iso fil, som så bliver brændt rigtigt på din CD-r

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 26-04-03 12:36

John H. <ingen@email.adresse> skrev:
Sat, 26 Apr 2003 08:01:41 +0200 i dk.edb.system.ms-windows

>Brænder den på en CD-r

Eller bruger programmet WinISO (ikke freeware)

Erik Helmer Nielsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-04-03 07:34

"Stone" <Brol@ofir.dk> skrev :

>Hej hvordan gør jeg. Har hentet Win server 2003 på deres hj.side men den er
>kommet i ISO format hvordan får jeg den åbnet så jeg kan installere det

På hvilken hjemmeside kan man, lovligt, downloade en Windows
Server 2003?

Det kunne da være interessant at vide.

Fra : Wass Up

Dato : 26-04-03 07:48

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> På hvilken hjemmeside kan man, lovligt, downloade en Windows
> Server 2003?
>
> Det kunne da være interessant at vide.

Har du prøvet Microsoft ??
https://microsoft.order-5.com/windowsserver2003evaldl/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-04-03 08:18

"Wass Up" <Satanc@softhome.net> skrev :

>Har du prøvet Microsoft ?

OK - jeg troede ikke man kunne downloade en demoversion - kun
bestille den og få den sendt på cd.

Det har man vist ikke, som privatperson, kunnet tidligere.

Fra : Ole C

Dato : 27-04-03 13:12

Stone skrev blandt andet:

> Hej hvordan gør jeg. Har hentet Win server 2003 på deres hj.side men
> den er kommet i ISO format hvordan får jeg den åbnet så jeg kan
> installere det
>
> Mvh Stone

Der findes flere programmer der kan åbne .ISO-filer - for eksempel WinRAR
eller ISO-Buster

--
vh
Ole C