MS Windows
briani 27239
XP og IExplorer
Fra : Jørgen Christensen

Dato : 26-04-03 06:17

Jeg har et lille problem med XP, som jeg ikke mener at have haft på andre
Windows versioner. I går opdagede jeg, at min nabo har samme problem på sin
helt nye maskine.

Starter jeg IExplorer og kobler på nettet (56K modem), får jeg meddelelsen,
at den ønskede side ikke kan vises. Trykker jeg opdater, vises den fint.

Starter jeg derimod Outlook Express først og derpå IExplorer vises siden
fint

Det er som om, at søgningen sker for hurtigt efter tilkoblingen til
Cybercity Hacker Smacker.

Har du løsningen?

Venlig hilsen Jørgen.

Fra : Toki

Dato : 26-04-03 10:25

"Jørgen Christensen" <jchrist@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Starter jeg IExplorer og kobler på nettet (56K modem), får jeg
meddelelsen,
> at den ønskede side ikke kan vises. Trykker jeg opdater, vises den fint.

Løsning...

1. Gå til Internetindstilling og vælg dit 56kb modem som standard el.
default forbindelse.

2. Køb et breddebånd.

Vh,
Toki