Erfaringer med DI-704P printserver
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-05-03 17:04

Jeg skal lige høre om andres erfaringer med <subj>

Jeg har to DI-704P installationer hvor router funktionerne kører uden
problemer, men printer serverne driller som ind i helvedet.

I perioder udskrives uden problemer, men ofte går der ged i printjob
hvor der enten mangler nogle ord eller halve linier, eller også
udskrives der mængder af papir med et par liniers krimskram. Forsøger
jeg at genudskrive printjobbet, går det nogen gange godt, i andre
tilfælde kommer der nye fejl.

Jeg har forsøgt ** ALT **: Anvendt tre forskellige printer, en ældre
brother laserprinter, en HP-4L samt aktuelt en HP Deskjet 990Cxi.
Udskrevet fra forskellige windows versioner med forskellige porte.
Opgraderet DI-704P firmwaren i flere omgange til senest version 2.72A.

JEG KAN IKKE FÅ DE ELENDIGE PRINTSERVERE TIL AT FUNGERE !!!

<MLR>

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-05-03 20:39

Michael Rasmussen <mic@NO_SPAMdou.dk> wrote:

>Jeg skal lige høre om andres erfaringer med <subj>

Der må da være andre der har erfaringer med <subj> ?!?!

Jeg kan da ikke være den eneste i landet der bruger D-Link DI-704P
routeren med indbygget printserver ?!?!

<MLR>

Fra : Michael frøkjær

Dato : 21-05-03 16:00

Jeg har også en, men har opgivet at benytte printerdelen, da udskrifterne
var ulæselige..
\michael f