Bedste ADSL udbyder mht. trådløst netværk ~
Fra : L.M.L

Dato : 16-05-03 21:52

se subj.

Skal anvendes til 2-4 computere

Hastighedskrav ca. 1024/512
Rimeligt prisniveau / ydelse

Skal have ADSL i Helsinge om 1½ måned.
Jeg har Cybercity nu med en Cisco 677 / 100Mbit switch,
men tænker på at skifte leverandør, hvis der findes nogle
der er nemmere at have med at gøre mht. trådløst netværk

mvh
Lars

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-05-03 11:19

In dk.edb.netvaerk, L.M.L <lovegreenFJERNDETTE@it.dk> says...
> men tænker på at skifte leverandør, hvis der findes nogle
> der er nemmere at have med at gøre mht. trådløst netværk

Hvad tænker du på?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : L.M.L

Dato : 18-05-03 15:39

> Hvad tænker du på?

Det jeg tænker på er, hvilken hardware der følger med ADSL-abbonementet.
Pt. har jeg en gammel Cisco 677 router, og den er jeg mildest talt træt af -
well,
mht. port-forwarding, så foregår det med et dos-vindue..
Det er muligt at Cybercity ikke bruger denne router mere, men det jeg tænkte
på,
er, om fx. Tiscali, TDC, eller nogen af de andre, tilbyder "fed" hardware ?

mvh
Lars

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-05-03 17:13

In dk.edb.netvaerk, L.M.L <lovegreenFJERNDETTE@it.dk> says...
> er, om fx. Tiscali, TDC, eller nogen af de andre, tilbyder "fed" hardware ?

Hvad er "fed" hardware?

Fra : L.M.L

Dato : 18-05-03 19:30

> Hvad er "fed" hardware?

Altså, jeg mener om der medfølger
en router som er smartere end andre mht.
trådløst net.
Jeg kender ikke så meget til de forskellige routere
der findes, men den som jeg bruger nu (Cisco 677)
synes jeg ikke er den mest brugervenlige.

mvh
Lars

Fra : Troels Jensen

Dato : 17-05-03 15:42

"L.M.L" <lovegreenFJERNDETTE@it.dk> skrev i en meddelelse

> Skal have ADSL i Helsinge om 1½ måned.
> Jeg har Cybercity nu med en Cisco 677 / 100Mbit switch,
> men tænker på at skifte leverandør, hvis der findes nogle
> der er nemmere at have med at gøre mht. trådløst netværk

Udbyderen har ingen indflydelse på, hvordan dit trådløse LAN kører.

Men hvad mener du egentlig med spørgsmålet, der er en gentagelse af din tråd
fra 15.05.03?

Hilsen
Troels

Fra : L.M.L

Dato : 18-05-03 15:43

> Udbyderen har ingen indflydelse på, hvordan dit trådløse LAN kører.
>
> Men hvad mener du egentlig med spørgsmålet, der er en gentagelse af din
tråd
> fra 15.05.03?

Jow, det er lidt en gentagelse af spørgsmålet - eller rettere, så fik jeg
ikke rigtig
nogen repons på lige præcis det spørgsmål.

Jeg har forklaret lidt om mit spørgsmål i tråden.

mvh
Lars

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 21-05-03 10:24

It seems L.M.L wrote:
> Skal have ADSL i Helsinge om 1½ måned.
> Jeg har Cybercity nu med en Cisco 677 / 100Mbit switch,
> men tænker på at skifte leverandør, hvis der findes nogle
> der er nemmere at have med at gøre mht. trådløst netværk

Hvis du ikke allerede skulle have set det så kig på dette om CC opkobling
med WiFi router.

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/traadloes_router/

Både hvis du allerede har CC adsl eller der er tale om en ny.