Netværkssti?
Fra : goofy

Dato : 16-05-03 12:54

Hej NG
Venligst hjælp en gammel mand.
Jeg får fejlmeddelsen " netværksstien ikke fundet" kører xp home på
begge computere

Steen Vinbæk

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 16-05-03 14:39

goofy wrote:
> Hej NG
> Venligst hjælp en gammel mand.
> Jeg får fejlmeddelsen " netværksstien ikke fundet" kører xp home på
> begge computere

Jeg får tit beskeden "Nej, der er ikke mere"

Det er interessant at vide i hvilken sammenhæng du får denne besked.
Evt. også hvad du foretager dig når det sker.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : goofy

Dato : 16-05-03 14:59

Hej Steen
"> Jeg får tit beskeden "Nej, der er ikke mere"

Den har jeg ikke set

> Det er interessant at vide i hvilken sammenhæng du får denne besked.
> Evt. også hvad du foretager dig når det sker.
Det sker når jeg aktiverer " netværksteder" herefter komme div. steder
frem, og når jeg så vil ind i et shared mappe på computer 2, går der
5-10 sec. og meddelsen kommer frem.
Der er kunat klikke ok, men jeg kommer ikke inde på computer 2

Steen

Fra : Thomas Demant

Dato : 16-05-03 16:33

> [...]
> 5-10 sec. og meddelsen kommer frem.
> Der er kunat klikke ok, men jeg kommer ikke inde på computer 2
Er du sikker på at mappen er delt? Ofte husker Windows på en del mapper der
har været delte, når de så ikke er delte mere ligger de der stadigt på en
maskine der "har set dem" mens de har været delte. Men så kan man (logisk
nok) ikke komme ind.
Kan det være problemet?

--
Thomas

Fra : goofy

Dato : 16-05-03 17:05

Hej Thomas
> Kan det være problemet?
Det tror jeg næppe, da jeg netop har lavet nye delte mapper for at
eliminere dette problem.
Kan det have noget at gøre at det er dynamiske IP adr.?
Er det neppere hvis jeg får faste ipadr.?

Steen