Gohip
Fra : Preben Hansen

Dato : 25-03-01 20:44

Jeg har fået et problem med en side på nettet der hedder www.gohip.com der
starter op en gang imellem . Jeg kan ikke finde ud af hvor den sidder henne
på PCén , jeg har slettet den i genskaber for explorer 5 , hvor den lagde
sig ind under startsiden, hvorda kommer jeg af med dette uden at skulle
formatere ..

mvh og på forhånd tak

Preben

Fra : Dann Pedersen

Dato : 25-03-01 22:20

"Preben Hansen" <biersted@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på PCén , jeg har slettet den i genskaber for explorer 5 , hvor den lagde
> sig ind under startsiden, hvorda kommer jeg af med dette uden at skulle

Det er ikke helt nok at fjerne den fra internetindstillingerne. Prøv at
kigge på følgende side:
http://www.gohip.com/remove_browser_enhancement.html

Dann Pedersen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 25-03-01 22:27

On Sun, 25 Mar 2001 21:44:13 +0200, "Preben Hansen" <biersted@mail.dk>
wrote:

>Jeg har fået et problem med en side på nettet der hedder www.gohip.com der
>starter op en gang imellem .

I så fald vil jeg anbefale at undlade at installere tilfældige
opgraderinger.

http://www.cai.com/virusinfo/encyclopedia/descriptions/gohip.htm

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-03-01 22:42

http://joel.editthispage.com/stories/storyReader$85

--
H.K.H

Fra : Preben Hansen

Dato : 27-03-01 19:13

Tak for hjælpen..
Det er heller ikke min mening at installere det, men somme tider dukker der
10-15 vinduer op når man vil åbne et og så er det bare med at få trykket på
x´et og så har jeg nok ramt noget andet..

Hilsen Preben