Password crack
Fra : Henrik

Dato : 13-05-03 14:21

Jeg har en Cisco 800 router som jeg ikke kan huske password på. Ved at det
kan lade sig gøre at komme uden om dette under reload.

Mvh Henrik.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 13-05-03 14:47

www.cisco.com -> search "password recovery 800"

--
Andreas Plesner Jacobsen | I have not yet begun to byte!

Fra : Kim Rubeck Jensen

Dato : 13-05-03 14:47

http://www.cisco.com/warp/public/474/

/Rubeck

Fra : John Doe

Dato : 13-05-03 21:37

Hej Henrik,

hvis der ikke er urent trav med i spillet, så kan du sikkert selv finde
beskrivelsen indes hos Cisco.
De har beskrivelser liggende for de som har fysisk adgang til routeren (har
selv måtte gøre samme ved en 2500 på jobbet).

Mvh