Kabel Type
Fra : Svend .Tveskæg.

Dato : 11-05-03 02:49

Mellem et TDC ADSL modem og en Router skal det være et krydset kabel.

Og mellem Routeren og PC'erne skal det være Ikke Krydsede kabler.

Er det ikke rigtigt??

Fra : Thomas Demant

Dato : 11-05-03 08:47

> Mellem et TDC ADSL modem og en Router skal det være et krydset kabel.
Normalt skal der være et lige kabel mellem ADSL modemet og routeren. Det
kommer dog an på hvilken router du har. Jeg er én gang stødt på en router
der skulle have et krydset kabel til modemet.

> Og mellem Routeren og PC'erne skal det være Ikke Krydsede kabler.
Rigtigt.

--
Thomas

Fra : Svend .Tveskæg.

Dato : 12-05-03 09:50

On Sun, 11 May 2003 09:47:12 +0200, "Thomas Demant"
<thomas.demant@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>kommer dog an på hvilken router du har. Jeg er én gang stødt på en router
>der skulle have et krydset kabel til modemet.

Ok nu blev jeg godt nok lidt forvirret.

Jeg har tænkt mig at købet en TrendNet TW100-S4W1CA set til
383 kr på EDBpriser samt 3 stk lige kabler.

Det skal kobles til en TDC ADSL forbindelse med et Siemens ADSL modem.

Det burde da virke, ikke sandt?

Fra : Thomas Demant

Dato : 12-05-03 18:09

> Ok nu blev jeg godt nok lidt forvirret.
Ok, det var ikke meningen. Det må du undskylde... :)

Jo, det skulle det meget gerne gøre.

--
Thomas

Fra : Svend .Tveskæg.

Dato : 13-05-03 12:13

On Mon, 12 May 2003 19:08:40 +0200, "Thomas Demant"

Tak for hjælpen Thomas.