D-Link 704P melder "Busy"?
Fra : John

Dato : 08-05-03 12:18

Jeg har lige oplevet her til morgen, at når jeg tilgik min router via WEB,
så skrev den "Busy" og ikke andet. Så skulle jeg slukke og tænde routeren
før jeg igen kunne tilgå administrations siden!?

Andre der har oplevet det?
Jeg køre med firmware v2.72a.

John

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-05-03 19:45

"John" <john@nowhere.com> wrote:

> [...]
>så skrev den "Busy" og ikke andet. Så skulle jeg slukke og tænde routeren
>før jeg igen kunne tilgå administrations siden!?

Jep, jeg har lige haft samme oplevelse.

Busy er formentligt (i mit tilfælde) udløst af at den indbyggede
printserver har travlt med at behandle et printjob.

>Jeg køre med firmware v2.72a.

Jag har samme firmware version - har tidligere kørt en længere periode
med v2.70 hvor jeg ikke har oplevet dette 'Busy'

- - -

Angående printserveren så har jeg svære problemer med den - efter min
mening er den nærmest ubrugelig.

Ofte er der fejl i printjob med manglende bogstaver og/eller linier,
eller hele printjobbet går i ged så printeren udspyr mængder af papir
med krimskrams. Genudskriver jeg printjobbet går det nogen gange godt,
i andre tilfælde kommer der nye fejl.

Problemet er det samme med både min HP-4L og min deskjet 990cxi, en
ven som også har en DI-704P har problemer med sin Brother printer.

Jeg har forsøgt alt: skiftet printerkabler, skiftet drivere,
opgraderet firmware i flere omgange.

Så nu vil jeg gerne vide om du og andre oplever samme problemer ??

<MLR>

Fra : John

Dato : 11-05-03 20:47

> Så nu vil jeg gerne vide om du og andre oplever samme problemer ??

Jeg har ikke, men jeg har heller ikke udskrevet vildt meget på den endnu.

John