Netværk via GSM-modem
Fra : Steen Andersen

Dato : 02-05-03 01:06

Hvilken gruppe er den rigtige at spørge vedr. subj.?

Jeg har en bærbar PC stående ude i landet med et Nokia PCMCIA-GSM-modem.

Min plan er, at jeg skal ringe til den og hente datafiler fra den. Hvilket
kommunikationssoftware skal jeg bruge?

På forhånd tak for hjælpen

-Steen

Fra : Christian Lyng

Dato : 02-05-03 19:09

"Steen Andersen" <duebjerg@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Min plan er, at jeg skal ringe til den og hente datafiler fra den. Hvilket

mobilen opfører sig som et almindeligt modem...så er det vel bare at smide
PC anywhere på..

Chr.