Trådløse access points med WVLA
Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 30-04-03 10:08

hej,

WVLAN = Wireless Virtual Local Area Network.

Kender du navnet på et AP med WVLAN ?

Jeg har brugt Google, men der drukner jeg i Linux programmer, der kan
WVLAN.

Helst vil jeg købe et færdigt AP som kan klare sagen. Og helst til
"rimelige" priser, dvs. 1000-3000 kr klassen.

Jeg har ikke noget mod Linux, men de fleste PC'er æder for meget strøm
til at jeg vil have sådan en stående som AP.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-04-03 10:30

On 30 Apr 2003 02:08:13 -0700, news2000@e-box.dk (Niels Kristian
Jensen) wrote:

> WVLAN = Wireless Virtual Local Area Network.
> Kender du navnet på et AP med WVLAN ?

Cisco AP 350, 1100, 1200.

> Helst vil jeg købe et færdigt AP som kan klare sagen. Og helst
> til "rimelige" priser, dvs. 1000-3000 kr klassen.

Wireless VLAN er (stadig) en high-end feature, så du finder det
ikke i et decideret low-end produkt.

-A

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 30-04-03 22:18

Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in

> Wireless VLAN er (stadig) en high-end feature, så du finder det
> ikke i et decideret low-end produkt.

OK, takker. Jeg må finde en VLAN-server box som jeg kan kombinere med et
"usikkert" AP.

mvh. NKJensen