Switch/HUB med udtrækkelige kabler
Fra : Anon

Dato : 29-04-03 16:57

Jeg mindes engang at have set en switch/hub, som var specielt beregnet til
et mødelokale, idet kabler var "fast" montoret i enheden, og dermed så de
kunne trækkes op og opbevares inde i selve enheden. Samme princip som en
støvsuger. Har nogen et bud, hvor jeg finder sådan en fætter?

Anon

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 29-04-03 22:03

On Tue, 29 Apr 2003 17:57:29 +0200, "Anon" <i.hate@spammers.com>
wrote:

> [...]
>kunne trækkes op og opbevares inde i selve enheden. Samme princip som en
>støvsuger. Har nogen et bud, hvor jeg finder sådan en fætter?

Jeg ved ikke hvor du finder een, men her er da et eksempel:
http://www.neoseeker.com/Hardware/Products/Xircom_NetStation8100/

mvh
Jesper \