Problemer med Linksys WPC54G-EU - 10038 : ~
Fra : HT

Dato : 29-04-03 14:10

Hej NG!

Jeg har i går købt lidt ind til trådløst netværk.

1 stk. Linksys WRT54G-EU
1 stk. Linksys WPC54G-EU
1 stk. Linksys WMP54G-EU

Routeren virker fint - endnu da. Den kører stadig kun wired. Men
PCMCIA-kortet kan jeg bare ikke få til at virke!

Hver gang jeg installerer softwaren og vil køre kortets utility får jeg
meddelelsen, som ses i emnelinien.

Hvad går der galt?? Jeg har downloaded de nyeste drivere fra producentens
hjemmeside og prøvet at opdatere driveren til en speciel driver, som skulle
klare eventuelle problemer med Texas Instruments CardBus, men intet har
hjulpet indtil nu.

Hjæææææælp!!????

HT

P.S. Et andet problem er, at denne laptop kører WinME, hvilket ikke ligefrem
er supergodt til netværkdrift... efter at have forsøgt at installere det
trådløse kort kan jeg heller ikke komme på Internettet med det gamle
LAN-kort - men jeg kan godt komme på det lokale netværk. Det plejer at være
omvendt!? Men det spørgsmål skal jeg nok hellere lufte i
dk.edb.system.ms-windows.