kig lidt på mit afstemnings script
Fra : Martin

Dato : 15-05-03 21:11

Jeg har brugt php i et stykke tid efterhånden og til lidt af hvert. Og har
da også fået de fleste ting jeg har lavet til at virke udemærket.
Men jeg har lært mig selv det hele så den kode jeg skriver er nok langt fra
optimal. Php er desuden også det første "sprog" jeg begiver mig udi, derfor
vil jeg lige vise en af de ting jeg har lavet for at få lidt hardcore php
nørder til at kigge på det for at se om koden er noget værre juks. Bare
fordi det virker betyder det jo ikke at det ikke er noget værre juks jeg har
skrevet ;)

Her er begyndelsen på et afstemnings script, kig det igennem og sig hvad i
synes.
http://hjem.get2net.dk/mcmartin/test4.phps

MVH
Martin