"Kyllingenæb" foran oprindelig tekst
Fra : Fresh

Dato : 14-05-03 19:08

Hej

Jeg sidder lige og grubler lidt over et problem.

Jeg er igang med at lave et mailsystem, og her skal man også
kunne besvare mails man har fået tilsendt. Når man vil svare på
en mail, skal man kunne se den tekst man svarer på i textarea,
hvor der foran hver linie er en >

Ligesom, hvis man svarer på et debatindlæg her.

Hvordan får man sat denne > foran hver linie?! Den kan jeg ikke
helt greje.

Fresh

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Hintzmann

Dato : 14-05-03 19:43

Fresh wrote:

> [...]
>
> Ligesom, hvis man svarer på et debatindlæg her.
>
> Hvordan får man sat denne > foran hver linie?! Den kan jeg ikke

Du kan replace vbcrlf med vbcrlf og "<" ... altså replace(string,
vbcrlf, vbcrlf&"<")
Du kan kombinere den med at du kun tillader x antal tegn i hver linie og
så indsætte en "<"

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-05-03 00:05

Hintzmann skrev:

> Du kan replace vbcrlf med vbcrlf og "<" ...

Måske vil det se bedre ud hvis man erstatter med vbcrlf og ">"

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thomas Due

Dato : 15-05-03 07:05

> Måske vil det se bedre ud hvis man erstatter med vbcrlf og ">"

Så skal man jo nok også kaste teksten igennem en text-wrap funktion
først.

--
Thomas Due
Software Developer

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 15-05-03 09:02

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Måske vil det se bedre ud hvis man erstatter med vbcrlf og ">"

Lol ... Jeg kunne ikke se Kyllingenæb'et for bare kyllinger

Hintzmann