ip adresser efterlyses
Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 17-05-03 17:09

Hvor på nettet kan jeg finde navneliste sammenlignelig med IP adr.liste? Jeg
sidder hjemme med en ADSL forb. og forsøger at komme ind på intranettet på
mit arbejde og mangler IP adr.
Asger

Fra : Stig Nygaard

Dato : 17-05-03 20:14

Hej Asger

Asger Kjeldsen wrote:
> [...]
> sidder hjemme med en ADSL forb. og forsøger at komme ind på intranettet på

Nu ligger der normalt i ordet "intranet" at det er et lukket internt
net. Hvis det er muligt at logge sig ind på det udefra, så skulle man
tro at du også havde en vejledning i hvordan du kan komme på. Jeg tror
ikke det hjælper dig en meter at finde evt. IP-adresser ejet af din
arbejdsplads.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Calle.

Dato : 17-05-03 21:27

Asger Kjeldsen wrote:
> Hvor på nettet kan jeg finde navneliste sammenlignelig med IP
> adr.liste? Jeg sidder hjemme med en ADSL forb. og forsøger at komme
> ind på intranettet på mit arbejde og mangler IP adr.
> Asger

Hvis ikke du har fået udleveret adgangsmetoden til firmaets intranet, så
skyldtes det nok at du ikke er autoriseret, og vil defor anses som
hacker hvis du forsøger. Så spørg hellere din IT ansvarlig om
opsætningen istedet for at forsøge dig selv.

--
Calle