Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE 6.0 SP1 Script Editor
Fra : Peter Gross

Dato : 17-05-03 08:38

--
I gennem et par måneder har jeg haft store problemer med et Microsoft
program der konstant popper op, bl.a. når jeg går ind på
http://mail.tdconline.dk
Programmet finder konstant fejl på hjemmesider og popper op med:
"Microsoft Script Editor - Just-intime debuuging" You want to debug?
Jeg kan ikke slå funktionen fra! Er der andre der kender problemet og
har et godt råd?

Peter Gross
pg@surfpost.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-05-03 16:52

Peter Gross <peter.gross@privat.dk> skrev :

> [...]
>"Microsoft Script Editor - Just-intime debuuging" You want to debug?
>Jeg kan ikke slå funktionen fra! Er der andre der kender problemet og

I IE: Funktioner => Internetindtillinger => Avanceret => slå
javascriptdebugging fra.
--
Knud