ECS K7SOM
Fra : Morten & Mona

Dato : 06-05-03 17:45

Hjælp mangler til nyt bundkort, SW1 Connector

Device Pins
HD_LED_P 1
FP PWR/SLP 2,4
HD_LED_N 3
RST_SW_N 5,8
RST_SW_P 6,7
PSVD_DNU 9
KEY 10

Er der en der kan fortælle mig hvor jeg skal montere ledningerne

HD LED 1-3
RST SWITCH
Power Led
Power Switch

morten

Fra : Søren B. Andersen

Dato : 06-05-03 20:23

Ja. Prøv at se på bundkortet lige ved siden af stikkene,
der er en meget bedre beskrivelse over hvordan de
enkelte ben skal monteres. Det er trykt med hvidt, så
vidt jeg husker.

Med venlig hilsen, Søren

Fra : Morten & Mona

Dato : 07-05-03 06:10

Tak
Det kunne de godt skrive i manualen på samme måde.
morten