compaq manual 5600 serien
Fra : EH-Fniller

Dato : 30-04-03 11:10

Howdy.

Er det mig er eller det helt umuligt at kunne downloade maualer
fra compaq? Jeg har været inde på på den amerikanske og den
danske hjemmeside men kunne ikke finde noget.

mvh EH

Fra : Thomas Iversen

Dato : 30-04-03 12:14

In article <3EAFA0E4.9000202@email.com>, EH-Fniller wrote:
> Er det mig er eller det helt umuligt at kunne downloade maualer
> fra compaq? Jeg har været inde på på den amerikanske og den
> danske hjemmeside men kunne ikke finde noget.

http://www29.compaq.com/falco/sp_result.asp?Model=3097&Os=0

Thomas, Vanløse

Fra : Martin Andersen

Dato : 30-04-03 12:51

> http://www29.compaq.com/falco/sp_result.asp?Model=3097&Os=0
>
> Thomas, Vanløse

Drivere ligger der.

Hvis det er manualen du leder efter ligger den her:

http://www29.compaq.com/falco/doc_list.asp

Fra : Thomas Iversen

Dato : 30-04-03 13:04

In article <hMOra.3621$mU6.8841@newsb.telia.net>, Martin Andersen wrote:

> Drivere ligger der.

Samt et link til siden hvor han kan finde manualen; han skal da også
lave noget selv!

Thomas, Vanløse

Fra : EH-Fniller

Dato : 30-04-03 13:49

Thomas Iversen wrote:

> Samt et link til siden hvor han kan finde manualen; han skal da også
> lave noget selv!
>
> Thomas, Vanløse

Takker for hjælpen indtil videre, men blev endnu mere forvirret.
Fandt til en fælle 5 siders pdf fil som jeg ikke kunne bruge til noget.

jeg tror simpelthen at jeg ikek kan se tråden til den færdige manual
til 56050.
help, plz.

EH

Fra : Leony

Dato : 30-04-03 14:01

"EH-Fniller" <en_skod@email.com> skrev i en meddelelse

> jeg tror simpelthen at jeg ikek kan se tråden til den færdige manual
> til 56050.

Hvad skal du bruge manualen til?
HVis det er jumpersettings osv, så tror jeg ikke du kan bruge Compaq's
manualer til noget - find ud af hvilket bundkort du har i stedet for.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : EH-Fniller

Dato : 30-04-03 14:08

Okay.
Takker for infoen som styrkede min holdning til produktet.

EH

Fra : TGD

Dato : 30-04-03 16:28

> Howdy.
>
> Er det mig er eller det helt umuligt at kunne downloade maualer
> fra compaq? Jeg har været inde på på den amerikanske og den
> danske hjemmeside men kunne ikke finde noget.

Hvis det er en djævelsk 5650 så drop alle andre OSere end Win98, maskinen
understøtter kun Win98 tro det eller lad vær.

Prøv at tage en søger på 5650 via goggle Compaq fik mange problemer med 5600
serien specielt 5650.

Men du kan ringe til Compaq Hot-Line så kan du få dem til at sende dig
CDerne, der mener jeg at manualen er på.

Fra : EH-Fniller

Dato : 30-04-03 19:36

TGD wrote:

> [...]
>
> Men du kan ringe til Compaq Hot-Line så kan du få dem til at sende dig
> CDerne, der mener jeg at manualen er på.

Det blev oxo win98 der kom på maskinen. Men da jeg fik maskinen mellem
hændene var den ikke blevet f-disk'et korrekt hvilket gav en del probs.
Det gav så lysten til at se hvudden resten af maskinen hang sammen.
Må indrømme at microstar giver noget nemmere adgang til både manual
og bios opdateringer i forhold til det jeg oplevede med Compaq.

Det med Compaq's hotline vil jeg lige tage til overvejelse.

EH

Fra : TGD

Dato : 30-04-03 22:35

"EH-Fniller" <en_skod@email.com> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Det blev oxo win98 der kom på maskinen. Men da jeg fik maskinen mellem
> hændene var den ikke blevet f-disk'et korrekt hvilket gav en del probs.

Brug en tredieparts partionerings software.

> Det gav så lysten til at se hvudden resten af maskinen hang sammen.

Der er ikke meget interesant på det mobo har et til at ligge og flyde.

> Må indrømme at microstar giver noget nemmere adgang til både manual
> og bios opdateringer i forhold til det jeg oplevede med Compaq.

Ja men det er fordi Compaq, IBM etc. laver deres egne BIOS setups.

<KLIP>