MB med både ide & Sata ???
Fra : JB [2k]

Dato : 29-04-03 09:10

jeg har et MB som både har Sata og selvfølgelig ide, men kan jeg både køre
med alle 4 ide tilslutninger og samtidig benytte mig af Sata tilslutningerne
så jeg kan få 2 HDD mere i ????

johnny

Fra : Villy Jensen

Dato : 29-04-03 11:55

> jeg har et MB som både har Sata og selvfølgelig ide, men kan jeg både køre
> med alle 4 ide tilslutninger og samtidig benytte mig af Sata
tilslutningerne
> så jeg kan få 2 HDD mere i ????

?? Hvarffor et MB ?? - det må du angive for at få et kvalificeret svar....

Fra : JB [2k]

Dato : 29-04-03 12:33

undskyld .... det er et asus P4S8X

- men det er vel ens for alle MB med ide og Sata ???

johnny

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-04-03 15:39

JB [2k] wrote:
> undskyld .... det er et asus P4S8X
>
> - men det er vel ens for alle MB med ide og Sata ???

Ja og man kan sagtens bruge begge.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : JB [2k]

Dato : 29-04-03 18:20

mange tak skal du have

johnny