Ram
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 17-05-03 13:49

Hej NG
Jeg har lige skiftet min 64 ram klods til en 128, så er mit spørgsmål dette,
kan jeg sætte den på de 64 i igen så der til sammen er 192, eller skal jeg
købe en 64 mere??

På forhånd mange tak
Ingrid Bitsch

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 17-05-03 14:27

Ingrid Bitsch skrev:
> Hej NG
> Jeg har lige skiftet min 64 ram klods til en 128, så er mit spørgsmål
> dette, kan jeg sætte den på de 64 i igen så der til sammen er 192,
> eller skal jeg købe en 64 mere??

Muligvis.
Det er svært at sige, når bundkort og ramtype er hemmelige.

Jeg vil gætte på at du godt kan køre med 128+64.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 17-05-03 14:32

Undskyld men her er beskrivelsen.

Der står ece 3133
DFI Mainboard P5BTX/L
Cyrix MII-300 66/233

Hilsen Ingrid Bitsch

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 17-05-03 20:03

Ingrid Bitsch skrev:
> Undskyld men her er beskrivelsen.
>
> Der står ece 3133
> DFI Mainboard P5BTX/L
> Cyrix MII-300 66/233

Så tror jeg ikke det bliver noget problem, omend jeg ikke kender
dit bundkort. Prøv evt. at læse manualen til bundkortet, der bør
det stå.

mvh
Jeppe Seidelin Dam