|
| Canon MultiPASS icon Fra : Kim Schroeder |
Dato : 17-05-03 02:35 |
|
Efter installation af en Canon MPC400 er der nu et icon på skrivebordet,
(My MultiPASS) som ikke lader sig slette.
Er der nogen, der har fundet en måde at slette dette icon, uden at det går
ud over funktionaliteten af printeren i øvrigt ?
Læste i et indlæg, at det kan fjernes ved en ændring i sys.reg.basen
(men ikke noget nærmere om hvordan)
- men at det betød, at Toolbar ikke længere virkede.
Håber Canon læser dette og får røde ører..og at der er en venlig sjæl
i øvrigt, som har fundet en løsning.
Med venlig hilsen
Kim
| |
Kim Schroeder (22-05-2003)
| Kommentar Fra : Kim Schroeder |
Dato : 22-05-03 00:45 |
|
Svar fra Canon Helpdesk:
***************************************************************
Tak for Deres henvendelse !
Lad pc starte op som normalt, og lad den indlæse MultiPass Toolbar. Når
dette er gjort, går du i "Toolbar Settings", og her fjerner du fluebenet i
"Load on Windows startup", så skulle den ikke dukke op ved opstart.
Hvis det er selve vinduet "My MultiPass" der starter op ved opstart af pc,
skal du kigge under "Start" og her "Programmer", og i menuen "Start" som om
der ligger en genvej her til opstart af mappen. Hvis ja, skal du blot
højreklikke på denne, og vælge "Slet". Dette vil fjerne genvejen til
opstarts kommandoen, men altså ikke det installerede program, som så altid
kan startes manuelt hvis ønskes.
Yderligere henvendelse ring venligst på 44882591 såfremt produktet stadig er
omfattet af reklamationsret / garanti eller e-mail
M.v.h. 01 Canon HelpDesk.
Bemærk: ved svar på denne mail skal tekst vedlægges.
**********************************************************************
Har tilskrevet Canon ,at en ændring i registreringsdatabasen ifgl. andre indlæg
er nødvendig og udbedt mig svar på, hvordan Canon foreslår dette gjort.
Fortsættelse følger..
Kim Schrøder
| |
|
|