Chipset
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 16-05-03 19:18

AMD 761+VIA VT8231 dual chip AGPset

Hvor finder jeg upgraderinger? Jeg har prøvet VIA 4-in-1 men det løser ikke
rigtigt mit problem. Er det fordi, at det ikke er et "ægte" via chipset?

Det kan godt være, at det er et tåbeligt spørgsmål, så bær over med mig..

Kennet

Fra : Kim Borg Petersen

Dato : 16-05-03 19:43

prøv på AMD´s hjemmeside.... www.amd.com

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 17-05-03 20:54

> [...]
ikke
> rigtigt mit problem. Er det fordi, at det ikke er et "ægte" via chipset?

Hvad er problemet, hvorfor skal der opdateres driver?

mvh
Anders Lorentzen