S: 20" PC Skærm
Fra : Lars Arup

Dato : 16-05-03 11:06

Philips 20 " PC skærm type No 4CM 2799. Den er forsynet med 5 stk BNC
Bøsninger, men kabel til D-Sub medfølger.Fungerer fint. Pris 1000,-

Henvendelse:Lars Arup Tlf 26 22 42 11 (2610 Rødovre)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 16-05-03 11:24

Lars Arup skrev:

> Philips 20 " PC skærm type No 4CM 2799. Den er forsynet med 5 stk BNC
> Bøsninger, men kabel til D-Sub medfølger.Fungerer fint. Pris 1000,-

Prøv i news:dk.marked.privat.edb som er det rette forum til dette.

Karsten Jensen

Ved svar pr. mail, fjern "et"

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 16-05-03 11:47

Lars Arup wrote:
> Philips 20 " PC skærm type No 4CM 2799. Den er forsynet med 5 stk BNC
> Bøsninger, men kabel til D-Sub medfølger.Fungerer fint. Pris 1000,-

2 skumbaner og en halv daggammel cola budt...

--
Martin K

Fra : Peter T.

Dato : 16-05-03 11:53

Martin Kirschmeyer wrote:

> 2 skumbaner og en halv daggammel cola budt...

Hvad må jeg købe colaen for? Og har den været åbnet?

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 16-05-03 12:04

Peter T. wrote:
> Hvad må jeg købe colaen for? Og har den været åbnet?

Ved jeg ikke helt. Den har være åbnet, og der er ingen kvittering! Kom med
et bud.

Jeg forbeholder mig ret til ikke at sælge hvis prisen er for lav

--
Martin K

Fra : Peter T.

Dato : 17-05-03 08:51

Martin Kirschmeyer wrote:

> Ved jeg ikke helt. Den har være åbnet, og der er ingen kvittering! Kom
> med et bud.

Et stort og vådt kys leveret af Bertel Lund Hansen?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-05-03 15:36

In dk.edb.hardware, Martin Kirschmeyer
<kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> says...
> 2 skumbaner og en halv daggammel cola budt...

Jeg lægger en skumhøne oveni.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen