2 Stk PSU på 1 bundkort Hjælp !!!
Fra : Killer

Dato : 16-05-03 08:20

Jeg her købt ny maskine som jeg har samlet i et Codegen SemiServer CG-S101
og der har jeg monteret 2 stk stk Codegen 400W PSU nu er mit spørgsmål så
til jer hvor den får jeg disse 2 til at tænde sammen fra mit Asus P4PE ATX
bundkort

Grundet til at jeg skal bruge 2 psu er at jeg har12 eneheder koblet til 1120
GB hardisk og en brænder

MHV
Micky

Fra : Morten L.

Dato : 16-05-03 08:48

"Killer" <mit@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ATX
> bundkort
>
> Grundet til at jeg skal bruge 2 psu er at jeg har12 eneheder koblet til

Se nu om ikke en PSU er nok - eller køb en der er stor nok - det andet er
bare blær uden praktrisk funktion
IMHO
Morten

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 18-05-03 01:22

"Morten L." <morten.lyckegaard.nonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
CG-S101
> Se nu om ikke en PSU er nok - eller køb en der er stor nok - det

Grunden til, at der er plads til to PSU'er i dette kabinet, er
sandsynligvis, at det er beregnet til servere. Der er det en rar ting,
at have 2 PSU, der kan hotswappes, dvs PSU #2 egentligt bare er en
reserve. Til Micky's setup burde en PSU være nok, om ikke andet, så en
god kvalitets 550 Watter.

Jan Rasmussen

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 16-05-03 12:26

"Killer" <mit@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Grundet til at jeg skal bruge 2 psu er at jeg har12 eneheder koblet til
1120
> GB hardisk og en brænder

http://overclocking.telefragged.com/articles/psutricks-1.html
http://makeashorterlink.com/?D22241794

mvh
Anders Lorentzen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 16-05-03 12:26

> [...]
ATX
> bundkort
>
> Grundet til at jeg skal bruge 2 psu er at jeg har12 eneheder koblet til

Prøv det her link:
http://overclocking.telefragged.com/articles/psutricks-2.html

Jesper Nielsen
aka