Microsoft Intelli Mouse 1.1
Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 15-05-03 22:30

Hej

Jeg har lidt problemer med overstående mus. Jeg har nemlig det problem at
min venstre musetast ofte selvom jeg kun klikker 1 gang alligevel går ind i
mapper f.eks som om jeg havde trykket 2 gange. Og det har vel noget at gøre
med at den knap er lidt løs eller sådan noget??? For her i dag da jeg
spillede CS blev den også bare ved at skyde som om jeg holdte knappen i bund
hvilket jeg ikke gjorde. Hvad kan jeg gøre? Den er næsten helt ny...

Mvh Mick

Fra : Coach [4130]

Dato : 16-05-03 21:07

Den skal til rep. eller rettere sagt ombyttes.

Den har det fænomen der kaldes "polling"
dvs. at den microswitch der sidder under museknappen, både registrerer når
du trykker knappen ned, men også når du slipper knappen, dette registrerer
den som 2 tryk på knappen.
Det er en fejl.
Gamle slidte mus laver ofte denne "ballade"

mvh
Bri@n