Starter ikke på CD-ROM (Asus A7N8X bundkor~
Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 15-05-03 17:14

Jeg har lige fåeten ny computer ind ad døren, og vil forsøge at installere
WinXP på den. Det lykkedes mig at få den til at boote på CD-ROM'en, som
ligger i Asus DVD-drevet.

Desværre glemte jeg at gøre installationen opmærksom på at harddisken
sidder på en RAID-controller, så den afbrød, men da jeg genstartede kunne
jeg ikke få den til at boote på CD'en igen.

Jeg kan sagtens boote på en installation til DOS, men den installerede jeg
ikke

DVD-drevet bliver genkendt af bios som Asus DVD-ROM E616 2.0, og bundkortet
er som sagt Asus A7N8X.
--
Mvh. Simon Mikkelsen

Vær med til at udvikle statistiksystemet ZIP Stat
som Open Source, se http://sourceforge.net/projects/zipstat/