Sælge computer ting. Billigt?
Fra : Theis Dræberg

Dato : 15-05-03 14:33

er der nogen der vil købe et billigt bundkort....
Hedder Asus P4B533-V
Fsb: 533/400 mhz
1x serial også videre....
der følger ingen processer med...der kan godt men så er det en 1,8 ghz...
indbygget lydkort...c-media 3 kanals. Kan tage surround sound 5,1.
kan køre fra 1,8 ghz proccessore og op efter.
DDR-ram pc 233, medfølger 2 stk 256 mb-ram.
4 usb porte bag på og 2 usb porte løse til selv at bestemme hvor de skal
sidde.fks foran. usb portene er 2,0
indbygget graffikkort. Et 3-d på 64 ram ikke det bedste men kan faktisk en
del af de nye spil.
¨chipset: 845e 5pci porte.
Agp 4x.
hvad mere kan jeg sige..
Det koster ca. 1200-1400 som nyt tro mig, tjek ud på siden midtdata.dk.
Jeg sælger det for 1000 kr.
hvis du vil have rammene med blir det 1400 kr.
og hvis du vil have proccesoren med blir det 2100 kr.
Der medfølger køler til proccessoren.
Brugt 4 ½ måned. jeg sælger det fordi jeg skal have råd til bcd-vest og
andet dykkerudstyr.
Skriv til mig, hvis du er intereseret og ligesådan vil diskutere prisen...
det kan man godt med mig... det skal siges det sendes pr. efterkrav og
ikke andet jeg betaler porto. jeg er istand til at samle en com puter til
dig hvis det r nødvendigt bare begrænset hvor stor den kan blive.

Mvh Theis Dræberg. Mail mig hcis du har spørgsmål, eller er
interreseret: theiss@mail.dk

Fra : Jakob M

Dato : 15-05-03 14:44

Handel foregår i dk.markeds hierakiet, i dit tilfælde

Mvh
Jakob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-05-03 18:04

In dk.edb.hardware, Theis Dræberg <theiss@mail.dk> says...
> Skriv til mig, hvis du er intereseret og ligesådan vil diskutere prisen...

Jeg vil ikke diskutere, men byder en skumbanan.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 15-05-03 18:18

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev:

> Jeg vil ikke diskutere, men byder en skumbanan.

Jeg vil bede dig om at læse
http://www.usenet.dk/netikette/vejledhvordan.html
"Ukonstruktive vejledninger er ren støj."

Hvis du ikke følger rådene på ovennævnte side, bør du ikke vejlede i de
danske nyhedsgrupper.

FUT dk.admin.netikette

--
Morten http://miljokemi.dk
http://miljokemi.dk/CrashIE.htm (På eget ansvar!)

Fra : Christian Mygind

Dato : 15-05-03 19:59

Morten Bjergstrøm wrote:

> [...]
> "Ukonstruktive vejledninger er ren støj."
>
> Hvis du ikke følger rådene på ovennævnte side, bør du ikke vejlede i

Til almindelig orientering kan jeg oplyse dig, at skumbananbud på
salgsannoncer postet i dk.edb.* efterhånden _er_ en så gammel tradition, at
man kunne betragte den som etikette - lidt ligesom at returnere overflødige
tegn osv.

/Chr

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 15-05-03 21:08

"Christian Mygind" <mygind@FJERNc.dk> skrev:

> Til almindelig orientering kan jeg oplyse dig, at skumbananbud på
> salgsannoncer postet i dk.edb.* efterhånden _er_ en så gammel
> tradition, at man kunne betragte den som etikette

Til almindelig orientering kan jeg orientere dig om, at det ikke er
korrekt.

Hvis der kun står "Jeg byder en skumbanan", så risikerer man en
situation, hvor den, der har sendt indlægget til en ikke-markedsgruppe
ikke aner, hvad han har gjort galt.

Skumbanansnakken bør som minimum følges op af en henvisning til den
korrekte gruppe.

Undlad i øvrigt at krydsposte til to grupper uden opfølgning til én
gruppe. Denne diskussion hører ikke til dk.edb.hardware så (igen):

FUT dk.admin.netikette

Fra : Christian Mygind

Dato : 15-05-03 22:26

Morten Bjergstrøm wrote:

> [...]
>
> Hvis der kun står "Jeg byder en skumbanan", så risikerer man en
> situation, hvor den, der har sendt indlægget til en ikke-markedsgruppe

Åh - nu ser jeg, hvad det er du ikke forstår.
Du tror skumbananen er en vejledning. Det er den ikke. Det er SPYDIG
vejledning - en, som jeg skrev, dk.edb.*-tradition.

> Skumbanansnakken bør som minimum følges op af en henvisning til den
> korrekte gruppe.

Ja - det lyder det som en god ide, men så lugter det af en vejledning, og
det ville ligesom ødelægge traditionen.

> Undlad i øvrigt at krydsposte til to grupper uden opfølgning til én
> gruppe. Denne diskussion hører ikke til dk.edb.hardware så (igen):
> FUT dk.admin.netikette

Jeg er en rebel!

/Chr

Fra : Rudi Stegen

Dato : 15-05-03 22:42

Hej Christian Mygind, du skrev i dk.admin.netikette:

> [...]

Præcis. Hvis man ikke bestræber sig blot en smule for at formulere sig,
så modtageren forstår, bør man afholde sig fra at poste.

> Ja - det lyder det som en god ide, men så lugter det af en
> vejledning, og det ville ligesom ødelægge traditionen.

Du er m.a.o. stokkonservativ.

> Jeg er en rebel!

Du modsiger dig selv.

XFUT dk.admin.netikette da dette intet har med dk.edb.hardware at gøre.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 15-05-03 18:54

> Jeg vil ikke diskutere, men byder en skumbanan.

Jeg trumfer og byder 1 skumbanan og en rudekuvert (brugt).

Hilsen Simon

PS: tjek www.lacie.com hvis man kan lide eksterne ting!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-05-03 21:58

In dk.edb.hardware, Simon Skarum-Kristoffersen <simon@skarum.net>
says...
> Jeg trumfer og byder 1 skumbanan og en rudekuvert (brugt).

Er den med indhold?

Fra : Maze

Dato : 16-05-03 10:35

1 skumbanan, 1 skumdelfin, 3 skumhøns og 1 rulle TP (lettere brugt )
er hermed budt..

--
/Maze

- Der findes 10 slags mennesker. Dem, der kan læse binært, og dem, der
ikke kan...

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..