Underlig strømforsyning...strøm i "bølger"
Fra : Torben Pedersen

Dato : 15-05-03 10:11

Hej

Jeg har en computer, hvor det er ligesom om at strømmen kommer i "bølger" af
ca. 1 sekunds varighed så slukker den igen i ca. 1 sekund, dette gør den
hele tiden, dioder på bundkort og andre steder lyser i samme intervaller, er
der andre der har været ude for det?? og er det strømforsynningen der er
"død"???

Vh.

Torben

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-05-03 10:25

In dk.edb.hardware, Torben Pedersen <ace__v@hotmail.com> says...
> der andre der har været ude for det?? og er det strømforsynningen der er
> "død"???

Elektrolytterne i PSU'en er ved at være færdige.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Torben Pedersen

Dato : 15-05-03 13:18

Ok tak for svaret, den vil nu få monteret en ny PSU.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-05-03 18:06

In dk.edb.hardware, Torben Pedersen <ace__v@hotmail.com> says...
> Ok tak for svaret, den vil nu få monteret en ny PSU.

Det er billigere at skifte 'lytterne'...

Og kig lige på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : news text

Dato : 15-05-03 21:17

køb du hellere nogle større træsko...
dit evige link om citatteknik forstyrrer faktisk mere end Torbens hurtige
svar der står lidt forkert iht. forskriften - pyt da med at er skrevet lidt
ved siden af

--
Gert

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-05-03 22:00

In dk.edb.hardware, news text <ingen@invalid.dk> says...
> dit evige link om citatteknik forstyrrer faktisk mere end Torbens hurtige

Det gælder også dig...

FUT:dk.admin.netikette