Meninger
Fra : Capstar

Dato : 14-05-03 09:02

Hejsa
Jeg kunne godt tænke mig at høre andres meninger omkring denne maskine.
Hilsen Casper
Intel P4 2,667Ghz processor
Microstar 845PE MAX DDR333
Lydsvag køler (25db)
512Mb DDRram PC2700
120Gb Maxtor ATA133 7200Rpm Fluid harddisk (støjsvag)
Geforce4 TI4200 128Mb DDRram tv/out
16/48 DVDdrev Liteon
52/24/52 Liteon brænder
2N Sort miditower med vindue/Color fan 300w USB/audio i front
6 kanals lydkort (onboard)
10/100Mbit netkort
2 USB2 (bag)
4 USB1,1 (2 bag og 2 i front)
Creative 2,1 2400 højtalersæt
Sampo 19" med flat billedrør 20dp grå
Infosmart TVkort med fjernbetjening og software, samt tv/ind
Leveres samlet og testet

Samlet pris kr. 9999,-
Leveringstid ca. 2 dage

Fra : Jacwin

Dato : 14-05-03 09:41

Umidbart ser det godt ud

Du kunne overvej at køb et bundkort med 865PE og 2,4Ghz 800fsb samt 2 x
256 MB ram.

Jeg vil påstå du ikke vil kunne mærke direkte forskel 2,4 og 2,6 Ghz.
Med ovenstående vil du få den nyeste teknologi og dualram.
Pris ligger på ca. samme niveau.

mvh
Jacob