Hjælp til Epson printer
Fra : Kate

Dato : 13-05-03 21:47

Hej

Min mor har en gammel Epson Stylus Color 600 printer. Det lader til at
den er tørret noget ud, specielt den sorte. Efter at have forsøgt mig
med Cleaning-programmet utallige gange er udskriften uændret -
ulæselig.
Når jeg piller patronerne ud ser de rimeligt fyldte ud, derfor formoder
jeg at indkøb af nye patroner er rimeligt omsomst, men en
rensning/skiftning af printerhovedet er det der skal til.
Nogen her som kan fortælle mig hvordan jeg piller printerhovedet ud af
sådan en fætter?
Jeg har selv en HP-printer hvor printhovedet er indbygget i patronen,
derfor aner jeg ikke hvordan jeg skal gøre med denne Epson.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Sander

Dato : 14-05-03 16:07

Hos www.trykspar.dk kan du købe patroner
med rensevædske i til at rense den med, men
kigger man sig lidt rundt er det faktisk billigere
at købe en ny printer, en Epson c42 kan fåes
til under 500 kr.

Sander.

Fra : Kate

Dato : 14-05-03 18:34

"Sander" <noller2@chicks.dk> wrote in

> at købe en ny printer, en Epson c42 kan fåes
> til under 500 kr.

Det lydertil at det så bedre kan betale sig at købe en anden printer,
så.Tak

Kate