Passiv Køling på Radeon 9800
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 13-05-03 18:32

Er der nogen her der ved om man kan pille blæseren på et Sapphire Radeon
Atlantis 9800 Pro (set på edbpriser.dk) og sætte sådan en fætter her på
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693&page=1
Håber på svar

Hilsen Simon

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 13-05-03 18:34

> Er der nogen her der ved om man kan pille blæseren på et Sapphire Radeon
> Atlantis 9800 Pro (set på edbpriser.dk) og sætte sådan en fætter her på
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693&page=1

eller en anden passiv køler

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 18-05-03 11:46

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@skarum.net> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der ved om man kan pille blæseren på et Sapphire Radeon
> Atlantis 9800 Pro (set på edbpriser.dk) og sætte sådan en fætter her på
> [...]

Prøv at kigge på Zalman's hjemmeside, de har en lang liste over hvilke kort
den IKKE virker på, så er det jo bare at læse og finde ud af om dit kort
står på listen !

MVH

Morten

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 18-05-03 12:56

> Prøv at kigge på Zalman's hjemmeside, de har en lang liste over hvilke
kort
> den IKKE virker på, så er det jo bare at læse og finde ud af om dit kort
> står på listen !

Hvad er lige præcis hjemmesiden? www.zalman.com er en side med en pige og en
hund, hmmm :)!
Hilsen Simon

Fra : Aksel Spandet

Dato : 18-05-03 14:05

> Hvad er lige præcis hjemmesiden? www.zalman.com er en side med en pige og
en
> hund, hmmm :)!

http://www.zalman.co.kr

Men jeg kan sgu ikke finde det sted morten omtaler hvor man kan se listen
over kort den ikke passer på.....
Jeg kunne vel ikke lokke dig til at komme med direkte link? (-:

Mvh
Aksel

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 18-05-03 16:13

Her er det fulde link

http://www.zalman.co.kr/english/news/2003/20030130.htm

har selv sådan en køler på mit Gforce4 ti4200 128 mbDDR od det køre bare
knald-hamrende godt

MVH

Morten

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 19-05-03 10:31

> Her er det fulde link
>
> http://www.zalman.co.kr/english/news/2003/20030130.htm
>
> har selv sådan en køler på mit Gforce4 ti4200 128 mbDDR od det køre bare
> knald-hamrende godt

Tak, 9800 Pro står jo heldigvis ikke der på!

Hilsen Simon