Sort Steel pad til MX 700?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-05-03 19:36

Hej

Jeg var lige hurtigt på en indkøbstur på falkoner alle´ efter en mussemåtte
til min mus... Jeg gad god ikke alle butikkerne. Men i ebgames blev jeg
anbefalet en sort Steel pad.. Så det blev den jeg hev med hjem..

Jeg synes den kører fint , men jeg føler det somom den sliber hen af pladen,
samt det larmer lidt...

Hvad er jeres erfaringer med denne måtte..

Hvad burde jeg have købt istedet?? Jeg synes jeg har hørt den hvide glas
musemåtte, kan ikke lige huske hvad den heder.. Men det sagde han
overhovedet ikke fungerede til optiske mus.. Men er dette nu rigtigt?

Fra : MaRk

Dato : 12-05-03 21:34

Hej

> Jeg synes den kører fint , men jeg føler det somom den sliber hen af
pladen,
> samt det larmer lidt...

Oki, det gør en glas også. Men sæt nogle mouse skates under. (sådan noget
tape noget)
Det fuldte med til min iceman.

> Hvad er jeres erfaringer med denne måtte..

Har icemat black+mx700

> [...]
>Men det sagde han
> overhovedet ikke fungerede til optiske mus.. Men er dette nu rigtigt?

Nope

Mvh
Mark

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-05-03 21:39

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> wrote in message

> Oki, det gør en glas også. Men sæt nogle mouse skates under. (sådan noget
> tape noget)
> Det fuldte med til min iceman.

Okay, det fuldte også et eller andet mærkeligt "papir" noget med til min
Steel pad..

Prøv at se i dk.binaer

> Har icemat black+mx700

Okay, og det virker perfekt??

Jeg gav 250 for min Steelpad, lidt dyrt synes jeg.. Icemat´et var vist
billigere... Den hvide kostede i hvertfald 199,- i butikken

Jeg spurtge om jeg kunne få pengene tilbage hvis det ikke virkede optimalt..
Men kan man fx få steelpad´en til halv pris andet steds, kunne jeg godt
finde på at bytte den alligevel..

> Nope

Okay, men hvad er bedst til mx700´eren?

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-05-03 21:41

Bjarke Hansen (bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk) skrev følgende:
> "MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> wrote in message

> Okay, det fuldte også et eller andet mærkeligt "papir" noget med til
> min Steel pad..
>
> Prøv at se i dk.binaer

Det er teflontape.

Klip et par stykker ud, og sæt dem under musen.

--
Martin Petersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-05-03 21:54

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote in message

> Det er teflontape.

Er teflontape ikke noget bølgende noget?

> Klip et par stykker ud, og sæt dem under musen.

Hvordan sætter man det under, kan ikke få fat i noget så jeg kan få tape
frem.. Hvad med de fødder der er under MX700´eren.. De er jo tykkere end det
"papir"

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-05-03 10:20

> [...]
>
> Hvordan sætter man det under, kan ikke få fat i noget så jeg kan få
> tape frem.. Hvad med de fødder der er under MX700´eren.. De er jo

Det kan skilles ad ligesom et klistermærke. Det er bare meget tyndt og
beværligt at arbejde med.

Jeg har pillet de originale fødder af min dual optical, da de alligevel
aldrig sad hvor de skulle. Derefter har jeg sat et stykke tape over hele
den "sokkel" de andre sad på.

--
Martin Petersen

Fra : MaRk

Dato : 12-05-03 21:59

Yeps! Det er dem!

Btw Fed mus

Gør som martin siger..

Fra : Madsen

Dato : 16-05-03 01:44

Martin Petersen skrev:

> Jeg har pillet de originale fødder af min dual optical, da de
> alligevel aldrig sad hvor de skulle. Derefter har jeg sat et
> stykke tape over hele den "sokkel" de andre sad på.

Kan det godt holde? Jeg har nemlig overvejet det samme for fødderne
på min MX700 er ved at blive slidte så den kører ikke så glat som
den har gjort på min suveræne fUNC-måtte.

Madsen.

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-05-03 12:14

Madsen (nospam@madsen.tdcadsl.dk) skrev følgende:

> Kan det godt holde? Jeg har nemlig overvejet det samme for fødderne
> på min MX700 er ved at blive slidte så den kører ikke så glat som
> den har gjort på min suveræne fUNC-måtte.

Indtil videre sidder det der. Bare husk at affedte grundigt, og lade
være med at røre teflontapen på klistersiden.

Men man kan da bruge sekundlim eller noget hvis de glider af.

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Madsen

Dato : 16-05-03 12:28

Martin Petersen skrev:

> Indtil videre sidder det der. Bare husk at affedte grundigt, og lade
> være med at røre teflontapen på klistersiden.

Ok.

> Men man kan da bruge sekundlim eller noget hvis de glider af.

Ja, det kunne man selvfølgelig. Jeg tror at jeg bestiller noget
teflon-tape så. Når det er så tyndt som det er så er der nok heller
ikke den store fare for at musen ikke passer i laderen når man har
fået det sat på, medmindre at man fedter voldsomt med det forstås. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 22-05-03 14:58

Madsen skrev:

> [...]
> som det er så er der nok heller ikke den store fare for at musen ikke
> passer i laderen når man har fået det sat på, medmindre at man fedter

Wov!. Nu har jeg fået sat nogle små stykker 'Mouse Skatez' under hver
fod på musen og det er dæleme noget der kan mærkes. Heldigvis kører
den ikke så glat at den nærmest smutter fra en, men den kører væsentlig
lettere end med de originale fødder. Det var et godt køb.

Madsen

Fra : Gismo

Dato : 13-05-03 10:39

> [...]
> musemåtte, kan ikke lige huske hvad den heder.. Men det sagde han
> overhovedet ikke fungerede til optiske mus.. Men er dette nu rigtigt?

Mange logitech optiske mus der ikke virker på steelpad og iceman - Når du
bruger en glas/jern plade vil din mus "larme" hvis du vil slippe for lamern
skal du bruge en af hård plast, fx FunC eller en anden

Gismo

Fra : Loke

Dato : 14-05-03 09:39

On Tue, 13 May 2003 11:39:01 +0200, "Gismo"
<stivnisse@REMOVEhotmail.com> wrote:

>Mange logitech optiske mus der ikke virker på steelpad og iceman - Når du
>bruger en glas/jern plade vil din mus "larme" hvis du vil slippe for lamern
>skal du bruge en af hård plast, fx FunC eller en anden

Jeg har for nyligt købt fUnc sUrface 1030 til Logitech MX500. Det var
en rigtig god investering! Det fungerer perfekt.

/Loke

Fra : Gismo

Dato : 15-05-03 00:01

"Loke" <osr@agurk.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har for nyligt købt fUnc sUrface 1030 til Logitech MX500. Det var
> en rigtig god investering! Det fungerer perfekt.

Virkede kanont til at starte med her, men nu er min plade sku blevet så
risset at jeg skal købe en ny ... bliver ikke en fUnc denne gang - Sku for
dyr når jeg kun har brugt den i et ½ år

Gismo