Comp. crasher
Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-05-03 18:28

Hej i gruppen

Jeg har et problem med min nye comp. som jeg selv har opgraderet med nyt
soltek bundkort, 2400 cpu, 512 mb. ram.

Efter jeg har spillet et spil (lige meget hvilket) i ca. 5 min. crasher
computeren og den genstarter.

Hvis jeg kører testen 3dmark03, så crasher den også midt i testen.

Er der nogen der kunne have en ide til hvad det kunne være...??? - jeg er
sikker på at det er et hadware problem, men jeg ved bare ikke hvad...

Jeg har lige haft den til rep. og de har skiftet en ramklods, men den virker
stadig ikke...

Mvh

Thomas

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 12-05-03 21:20

> Jeg har et problem med min nye comp. som jeg selv har opgraderet med nyt
> soltek bundkort, 2400 cpu, 512 mb. ram.

Lidt flere oplysninger ville ikke være af vejen....

> [...]
>
> Er der nogen der kunne have en ide til hvad det kunne være...??? - jeg er
> sikker på at det er et hadware problem, men jeg ved bare ikke hvad...

Det kunne godt lyde som utilstrækkelig køling... tjek blæser på cpu og gfx
og om luften kan komme ud af kabinettet....

> Jeg har lige haft den til rep. og de har skiftet en ramklods, men den
virker
> stadig ikke...

surt...

Fra : ea

Dato : 13-05-03 17:14

> [...]
>computeren og den genstarter.
>
>Hvis jeg kører testen 3dmark03, så crasher den også midt i testen.

Det lyder som at din stømforsyning kan have problemer med dit
3D-grafikkort. Prøv at låne en anden.