Ny PSU
Fra : Mikkelsen

Dato : 12-05-03 15:32

hey

min Chiftec 360 W PSU er kommet på en opgave som den ikke helt kan klare.
da mine harddiske slukker engang i mellem når hele mit system er sat til

nogen der har nogle forslag til en PSU som kan klare noget....... og gerne
til rimmelige penge

den PSU jeg har nu levere 17A ved 12 V

mit system er.
P4 2.0 ghz
ge-force 4 ti4200
6 stk harddiske
1 cd-rw brænder
1 dvd-rw brænder
4 kabinet kølere

/Mikkelsen

Fra : Taba

Dato : 12-05-03 17:30

Jeg har et system der ligner dit (bare amd) og den PSU jeg bruger nu er en
Q-Tech på 450W til ikke så mange penge (mener jeg gav ml. 3-400 kr for den).
Den kan fås hos shg.dk og der er dual fan i (men de larmer! så jeg har
byttet dem ud)

Mit system er:
AtlonXP 2000+
1 Gb PC2700 Ram
Asus A7V333 mobo m. RAID og andet godt, SB Live!, GF4 Ti4200, Netkort,
TV-Kort,
1 brænder
1 dvd drev
5 harddiske
og et variabelt antal kabinetblæsere (ml. 1 og 4)