Bærbar mp3-afspiller
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-05-03 13:24

Nogen der kan anbefale en ok mp3-afspiller?
Gerne med udtageligt flashcard eller lignende.
Skal bruges til musik til og fra 'skole' =)

Max. pris 1000kr - jeg ved det er lavt, men
sådan er de studerendes vilkår

Jeg har desuden ladet mig fortælle, at visse
afspillere har problemer med at følge med
mp3 der er samplet med over 192kbps -
har det noget på sig?

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk <-- Honning og gaffa i en!

Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 12-05-03 14:09

Jeg har selv en billig Creative MUVO mp3 afspiller, der med 64 mb ram kan
fået til omkring 800 kr

Dens lydkvalitet er rigtig god, jeg vil virkelig godt anbefale den...
Bare lad være med at køb den i fona...mega dårlig service de har der

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ebf9312$0$83039$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-05-03 15:01

> Jeg har selv en billig Creative MUVO mp3 afspiller, der med 64 mb ram kan
> fået til omkring 800 kr

Det lyder godt. Jeg ser på det og melder frejdigt tilbage

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 12-05-03 14:34

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> wrote in message
> Nogen der kan anbefale en ok mp3-afspiller?
> Gerne med udtageligt flashcard eller lignende.
> Skal bruges til musik til og fra 'skole' =)
>
> Max. pris 1000kr - jeg ved det er lavt, men
> sådan er de studerendes vilkår

Jeg har købt en Pontis SP600, som jeg er ganske godt tilfreds med. Jeg fandt
den i Tyskland til under en tudse inkl. 128 MB CF-RAM - vha
www.preissuchmaschine.de. Ellers er MuVo'en nok ikke det værste valg.

/Nikolaj

Fra : Kent

Dato : 12-05-03 14:46

> [...]
> sådan er de studerendes vilkår
>
> Jeg har desuden ladet mig fortælle, at visse
> afspillere har problemer med at følge med

Kan også varmt anbefale Pontis SP600. Jeg var heldig
at finde en brugt, men som absolut fabriksny, på
www.dba.dk med 128 Mb CF-kort til 1.000,00 .
Ikke en gang beskyttelsesfilmen på displayet var taget
af . Lige nu fås den til 1.395 fra ny i Danmark

Der er en verden til forskel på Pontis SP600 og
Creative MUVO!! .

Tjek mange forskellige afspillere og priser her:
http://www.mp3player.dk/?referrer=kelkoo

(Nikolaj - gider du ikke lige svare på mit spørgsmål i
tråden "Vedr. Pontis SP600 MP3-afspiller"?)

Vh
Kent

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-05-03 15:01

> Tjek mange forskellige afspillere og priser her:
> http://www.mp3player.dk/?referrer=kelkoo

Tak for linket - jeg ser mig lige omkring.

Fra : Michael

Dato : 12-05-03 16:28
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-05-03 16:35

> Prøv at se her: http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?produktid=26889025

Den er fin, men det var nu en mp3-afspiller og ikke et digitalkamera.

Fra : Leony

Dato : 13-05-03 13:15

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ebfbfc6$0$83040$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Den er fin, men det var nu en mp3-afspiller og ikke et digitalkamera.

Mon ikke det skulle have været:
http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=27093691
Prisen er 1275 kr, så der skal spares lidt ekstra op, men den ekstra RAM
kunne være nyttig.
Fåes også i en 128 MB version til 849 kr.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 13-05-03 13:32

Tak for alle de gode og relevante svar. Jeg kan afsløre at mit
valg faldt på denne: http://www.metroshop.dk/product.asp?productID=73.
Den har fået rigtig gode anmeldelser, så det lover jo godt.