XP Pro og Logitech Internet Navigator SE
Fra : Martin Andersen

Dato : 11-05-03 22:33

Hej

Nogen idé til hvad man skal gøre for at undgå at få XP Pro til at hænge når
man skal genstarte maskinen.

Har helt klart en idë om at det er iTouch softwaren til dette tastatur. Når
det er disabled i msconfig er der ingen problemer med at lukke ned.

Er det noget med timeindstillingen for keyboardet i registreringsdatabasen?

NB Har opdateret til seneste version af iTouch fra logitechs hjemmeside.

Øvrig hardware i maskinen.

Asus P4B533-V
Intel 2,26 Ghz
Connect 3D Radeon 9700 Pro
512 MB DDR-RAM PC2100
2,88 GB fri på systemdisken med xp pro
Soundblaster 128 PCI lydkort

Alt er blevet opdateret til seneste driverversion, både bundkort og
grafikkort

Fra : Hille

Dato : 12-05-03 05:07

Hvis du kører tastaturet som usb, går der ekstra 90 sekunder inden
nedlukning eller genstart.Logitech skriver, at de er opmærksomme på
problemet:

System Takes a Long Time to Shut Down When iTouch Software is Installed
Customer Support Document # 6801
Updated: 4-3-2003

Deres eneste løsning er at afslutte iTouch ved at højreklikke på ikonet og
vælge afslut.

Ret dårligt, at der går mere en 2 måneder fra de gøres opmærksom på et
problem, til at gider fremstille en ny driver. Særlig når de er gjort
opmærksomme på, at vi er mange der ønsker at tastaturet skal starte med
F-tasterne i normal funktion.

hilsen
Hille

Fra : Martin Andersen

Dato : 12-05-03 07:37

> Hvis du kører tastaturet som usb, går der ekstra 90 sekunder inden
> nedlukning eller genstart.Logitech skriver, at de er opmærksomme på
> problemet:

Er det noget man kan rette i registreringsdatabasen?

Jeg har seneste version af iTouch, 2.15 fra 27/11/02

> [...]
> problem, til at gider fremstille en ny driver. Særlig når de er gjort
> opmærksomme på, at vi er mange der ønsker at tastaturet skal starte med

Jeg har sendt en mail til deres support, lad os håbe de svarer på den.

Hilsen

Martin

Fra : Hille

Dato : 12-05-03 10:38

Hvis du kører tastaturet gennem USB-stikket, kan det ikke rettes.

Held og lykke med din mail til deres support. Jeg håber du får noget ud af
det, bl.a. hvornår de kommer med en opdateret driver.

hilsen
Hille