Billigt printerpapir på nettet?
Fra : Vega

Dato : 10-05-03 15:05

Hej.

Findes der en side, hvor man kan købe billigt printerpapir? Højopløsning og
fotopapir.

Mvh. Vega.

Fra : Madsen

Dato : 10-05-03 18:41

Vega skrev:

> Findes der en side, hvor man kan købe billigt printerpapir?

Jeg kan anbefale: <http://www.edbpriser.dk/tilbehoer/papir.asp>
Der kan du selv indsætte den pris du ønsker at betale. "Billigt"
er jo ikke nemt at definere for andre end dig selv.

Madsen.

Fra : Vega

Dato : 10-05-03 19:45

Ok, den kender jeg så godt, men jeg tænkte på om nogen kender et sted hvor
det er portofrit, da porto mange gange er det samme som papiret koster.

Mvh. Vega.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-05-03 19:48

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> Ok, den kender jeg så godt, men jeg tænkte på om nogen kender et sted hvor
> det er portofrit, da porto mange gange er det samme som papiret koster.

Du kan da sikkert godt finde en forhandler der sender det portofrit.. Men
det er jo ikke gratis at sende en sådan klods.. Så der er jo altid langt
noget oven i prisen for at dække portoudgifterne..

Hvorfor tager du ikke bare ned i den lokale.. Andet kan vist ikke betale
sig, når det har med sådan noget at gøre

Fra : Anders pedersen

Dato : 10-05-03 20:48

Prøv www.refillshoppen.dk
Her er det portofrit.

Anders

Fra : Salle \(8700\)

Dato : 10-05-03 21:46

prøv Føtex i næste uge

5 pakker 129 kr.

salle

newsroy2mnv228lkx8@news.stofanet.dk...

Fra : Vega

Dato : 10-05-03 22:24

5 pakker (hvilken slags papir)?

Mvh. Vega.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-05-03 22:29

> 5 pakker (hvilken slags papir)?

Der står 5pk A4 kopipapir a 500 ark, føtex normalpris 199,75,- 5 pk. 129,-

På pakkerne står der Yes Bronze copy/print

Fra : Vega

Dato : 10-05-03 23:49

Det jeg søger er højopløsning og fotopapir.

Mvh. Vega.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-05-03 21:50

"Anders pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
newsroy2mnv228lkx8@news.stofanet.dk...

> Prøv www.refillshoppen.dk
> Her er det portofrit.

Hvorfor skulle man prøve dem, når de tilsynende ikke har papir.. Det er nu
altså ikke så dyrt at sende en patron eller en dvd

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-05-03 21:52

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> Hvorfor tager du ikke bare ned i den lokale.. Andet kan vist ikke betale
> sig, når det har med sådan noget at gøre

Okay, jeg kan godt se det smarte i at få tilsendt det... Men det gælder jo
kun vist man skal bruge en palle papir.. Fx som en firma leverence.. Så kan
det nok godt betale sig

Fra : Madsen

Dato : 10-05-03 23:51

Vega skrev:

> Det jeg søger er højopløsning og fotopapir.

Til hvilken printer. Det er heller ikke underordnet.

I øvrigt så ville det være rart at du fulgte rådene beskrevet på denne
side: <http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>. Altså det her med
at klippe det væk man ikke svarer på og svare under det citerede.

Madsen.

Fra : Vega

Dato : 10-05-03 23:56

> Til hvilken printer. Det er heller ikke underordnet.

Til en Canon i550

> I øvrigt så ville det være rart at du fulgte rådene beskrevet på denne
> side: <http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>. Altså det her med
> at klippe det væk man ikke svarer på og svare under det citerede.

Det skal jeg nok gøre.

Mvh. Vega.

Fra : Madsen

Dato : 11-05-03 00:12

Vega skrev:

> Til en Canon i550

Ok.
Nu ved jeg så ikke hvor sart Canon er med forskellige papirtyper,
men jeg ved at f.eks. Epson-printere godt kan have problemer med
papirtyper fra andre producenter. Til min forrige Epson-printer
købte jeg f.eks noget billigt Kodak-fotopapir og det fungerede
slet ikke med den printer, så jeg kan anbefale dig at prøve
forskellige papirtyper indtil du finder noget din printer kan
printe tilfredsstillende på. Lad være med at købe et vildt stort
lager ind af en bestemt type papir blot fordi at det er billigt,
for det er surt at opdage efterfølgende at man alligevel ikke
kan bruge det.

[Klippe det væk der ikke svares på og svare under det citerede]

> Det skal jeg nok gøre.

Tak skal du have. :)

Madsen.

Fra : Per

Dato : 11-05-03 07:56

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Findes der en side, hvor man kan købe billigt printerpapir? Højopløsning
og
> fotopapir.
>
> Mvh. Vega.

Hej

Jeg kender ikke et site hvor man kan købe billigt, derimod ved jeg at
bog&ide og netto en gang i mellem har noget
A4 "Sinar Color Jet One Side Coated" hr papir. Det er vidst nok det man
kalder for "Kridt papir".
Der er 100 ark i en æske. Jeg gav 25 - 30 kr. for en æske og det ser Canon
ud på min gamle Canon bjc620.
Det eneste ankepunkt, er at det har en mat overflade, så ikke noget med
blanke billeder her

Grettings
Per