Problemer med Asus A7V - E
Fra : Kasper

Dato : 10-05-03 10:32

HEj ng.

Jeg sidder med et Asus A7V - E bundkort der ikke vil boote op. Det når
aldrig længere end til lige efter at det har detected harddiskene,
hvorefter den går selv går i bios og kommer med en standard meddelelse
om at der enten har været en "intruder to the system" eller at
temperaturen er ændret. Jeg kan bare ikke finde et sted hvor jeg kan
slå den feature fra der kommer med denne meddelse - den står til "halt
on no errors" men det hjælper ikke.
Nogen her der kan hjælpe mig?

/Kasper

Fra : René Jensen

Dato : 11-05-03 22:14

Kasper wrote:
> [...]
> temperaturen er ændret. Jeg kan bare ikke finde et sted hvor jeg kan
> slå den feature fra der kommer med denne meddelse - den står til "halt

Prøv at resette BIOS ved at kortslutte CLR_CMOS jumperen på bundkortet.
Du kan evt. prøve at resette ESCD (mener jeg det hedder) inde i BIOS.

Med venlig hilsen,
René Jensen