Fejlrapport efter et spil BF1942 DC
Fra : Silver

Dato : 09-05-03 23:41

Jeg sad og spillede Desert Combat på en af Boomtown serverne da min computer
rebootede af sig selv og jeg havde problemer med at få startet mit XP pro op
bagefter. Windows rapportede så en alvorlig fejlrapport da jeg havde startet
min computer op igen, og jeg har uploaded screenshot af det i dk.binær.

Nogen som ved hvad de tal og symboler betyder i fejlrapporten?.

System:

MSI - KT4V mb
300W PSU Codegen
AMD 2400+ Xp
1024 mb pc-2700 ram
Sapphire Radeon 9700 pro 128 mb m Catalyst 3.2 driver.
Creative Soundblaster Live! 5.1 bulk
2 x 80 gb hd Seagates
100/10 mb Ethernet netkort Sandberg.
52 x cdrom
40 x brænder Liteon

Mvh
Silver

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 10-05-03 09:27

On Sat, 10 May 2003 00:41:18 +0200, "Silver"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>min computer op igen, og jeg har uploaded screenshot af det i dk.binær.
>
>Nogen som ved hvad de tal og symboler betyder i fejlrapporten?.

Jeg kan ikke hjælpe med tallene, men det lyder næsten som noget der
skete med min maskine for et godt stykke tid siden. Jeg spillede bare
CounterStrike i stedet (og kørte dengang Win98).
Jeg kunne efterfølgende slet ikke boote PC'en, jeg fik blot en blå
skærm under opstart.
Lige indtil jeg i ren desperation prøvede at hive mit lydkort ud af
maskinen, og vupti...... Alt kørte igen. Så snart jeg satte lydkortet
tilbage, så ville Windows ikke starte. Samme problem på en anden PC
hvis jeg flyttede lydkortet over i den, så det var altså lydkortet,
der var futtet af. Det var et Sound Blaster Live Platinum.

Når din maskine er startet op, virker lyden så?
Hvis ikke, så er der måske sket det samme for dig.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Silver

Dato : 10-05-03 11:50

> Når din maskine er startet op, virker lyden så?
> Hvis ikke, så er der måske sket det samme for dig.

Jo lyden virker fint og jeg kan afspille mp3 og spille spil med lyd uden
probs, jeg gik tilbage til Desert Combat efter det skete og jeg havde
skrevet til ng her og der kunne jeg spille i 2 timer uden der skete noget
hvor jeg så tilsidst selv lukkede spillet ned.

Mvh
Silver