bærbar PC
Fra : Sir Smokealot

Dato : 09-05-03 13:59

Jeg skal ha ny pc.
Hvilket mærke kan vi li? Den skal være super driftssikker.. Har en IBM nu,
osse en bærbar, der stort set har været tændt uafbrudt i 2½ år..
Nogen der har erfaringer med Dell? Asus? FujitsuSiemes? Tør ikke købe Vega
og de andre tilsvarende mærker.. :o/
Hvad anbefaler i? Alle råd er velkomne..
/Sir Smokealot

Fra : Martin

Dato : 09-05-03 19:17

"Sir Smokealot" <the@-NOSPAM-twinkie.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og de andre tilsvarende mærker.. :o/
> Hvad anbefaler i? Alle råd er velkomne..

tag et kig på acer. Jeg har lige købt en acer travelmate 283 lc og har
siden installeret trådløst netværk på den, og jeg har ikke en eneste ting
jeg kan sætte en finger på.... Alt kører optimalt!

Det kan sku ikke gøres bedre, der er ca 3,5 timers batt tid, så det er en
"rigtig" bærbar.

men se specs. på
http://www.acer.dk/vi/page0.jsp-page79,,193,5,,,65,,,,,,,,,2188,,,,,,,,,,,65
,5,,5,5,,,,5,,,,5,,,,5,,,,,,,,,,,5,,,0,0,5,,22665390.htm

Mvh
Martin

Fra : Michael Schmidt

Dato : 12-05-03 10:41

Fri, 9 May 2003 20:17:03 +0200, "Martin" <billetter2003@yahoo.dk>
skrev:
[klip]
> tag et kig på acer. Jeg har lige købt en acer travelmate 283 lc og
> har siden installeret trådløst netværk på den, og jeg har ikke en
> eneste ting jeg kan sætte en finger på.... Alt kører optimalt!

Ja... så kan vi jo heraf udlede at den ikke kører windows ;b
/Zmit

Fra : Martin

Dato : 12-05-03 18:34

"Michael Schmidt" <M.Schmidt@Mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrev:
> [klip]
>
> Ja... så kan vi jo heraf udlede at den ikke kører windows ;b

jojo, jeg kører den medfølgende winxp pro, og det kører sku optimalt, er
endnu ikke stødt på nogen problemer ;)
men har da overvejet linux, men winxp pro er sku optimalt til mit forbrug
lige nu....

Martin