Remote control windows media player til US~
Fra : CF

Dato : 09-05-03 11:04

Hejsa

Jeg har koblet min nye notebook til stereoanlæget - og lyden fra den
nye Windows mediaplayer v 9.0 er bare formidabel. Nu vil jeg jo gerne
sidde i sofaen og betjene dyret - og det kan man med en remote control
som den her http://www.keyspan.com/products/usb/remote/

Er der nogen som kender et tilsvarende produkt/forhandler i DK?

remoten koster 49$ men 60$ i fragt

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 09-05-03 12:12

> Er der nogen som kender et tilsvarende produkt/forhandler i DK?

Jeg har en IRman (http://www.evation.com/irman/) og der er ihvertfald
plugins til winamp. Men der er også freeware sw der virker sammen med
den og kan fjenrbetjene _alt_ på computeren -se sw link på ivenstående
side.

/A

Fra : Aksel Spandet

Dato : 09-05-03 19:16

Hey!
> [...]
> plugins til winamp. Men der er også freeware sw der virker sammen med
> den og kan fjenrbetjene _alt_ på computeren -se sw link på ivenstående
Hvor kan den købes?

MVH
Aksel

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 09-05-03 20:44

> Hvor kan den købes?

Mener at jeg købte direkte (og at der er fra holland eller deromkring).
Men på siden står http://www.jhf.dk/ som forhandler

/A

Fra : Kim

Dato : 09-05-03 14:21

Du skal osse passe MEGET på, hvordan du får sendt den.
Jeg havde bestilt en pakke i USA for $55 og betalt $30 i
forsendelse med UPS.
Hér 10 dage EFTER jeg modtog pakken, fik jeg en regning
fra UPS på 250kr !!! De påstår de er for toldbehandling og
udlæg for moms. Jeg har sgu ikke bedt dem om at lægge noget
som helst ud. Og jeg har ikke en jordisk chance for at returnere
pakken.
Plattenslagerfirma, hvis du spø'r mig !!!

--
Mvh, Kim
kimspur @ tdcspace . dk

Fra : elvis

Dato : 09-05-03 20:30

Hej
Du kan købe ATI's Remote Wonder. Det er en fjernbetjening til USB porten.

Beregnet til ATI's skærmkort, men kan bruges til Winamp og diverse, hvis du
installerer plugins.

Fjernbetjeningen er endvidere radiostyret istedet for infrarød.

mvh elvis