printserver til HP laserjet 1100
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-05-03 16:59

Hej

jeg kom lige ved en tilfælgelig til at åbne et låg bag på printeren imellem
parallelport og strøm... Der er så et langt slot.. SÅ tænkte jeg, kan man
plugge et printserverkort i den eller noget i den retning?

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 08-05-03 17:01

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev

> [...]
man
> plugge et printserverkort i den eller noget i den retning?

Nej, men du kan udvide printeren med mere ram.

mvh
Peter