Trådløs headset med voice ??
Fra : www.spaceport.dk ®

Dato : 08-05-03 00:53

Hej Ng

Nogle der ved hvor eller om man kan købe et trådløs headset med microfon til
pcèn, evt tilslutning via usbporten eller lign.

Er træt af at jeg skal blive siddende foran min pc når jeg skal voice.

Findes det idet heletaget ??

Frank
--
Venlig Hilsen / Best Regards
www.spaceport.dk

2003 World Games Inc ® All rights reserved.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 08-05-03 10:09

> Nogle der ved hvor eller om man kan købe et trådløs headset med microfon til
> pcèn, evt tilslutning via usbporten eller lign.
> Findes det idet heletaget ??

Det ved jeg faktisk ikke, men der findes trådløse stereolydforlængere.
Dvs. en måde at bringe stereolyd trådøst fra A til B. Det kan jo også
bruges til dit nuværende headset.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk <-- Nu også med spinat !

Fra : Jan.Kristensen

Dato : 08-05-03 13:47

Jo da, Blutooth headset til mobiltelefoner.
Blutooth er en standart der ikke kun er til telefoner, men kan også bruges
til eks. printer, pda mm.
De er enda til at betale idag, men du skal have en Blutooth modtager på din
pc`er.

MVH
Jan

Fra : www.spaceport.dk ®

Dato : 08-05-03 16:45

Ja , det har jeg selvfølgelig undersøgt og ar set at sandberg har en USB to
bluetooth link kan ses her
http://www.sandberg.it/sandberg/hardware/13312.jpg .

her er hvaf de skriver om den:

Det ægte kabelfri kontor kan nu blive en realitet, hvor placering af
computer, printer og mobiltelefon ikke længere spiller en afgørende rolle.
Blot enhederne er indenfor en rækkevidde af 10 meter fra den lille Sandberg
USB to Bluetooth Link og i øvrigt understøtter Bluetooth standarden, er det
ikke nødvendigt for enhederne at kunne 'se' hinanden for at kunne
kommunikere sammen.

Men jeg kan ikke rigtigt se hvordan Bluetooth skulle fungere sammen med et
headset med mic ???

Ved godt hvordan det fungerer med en mobiltelefon

Nogle ideer ?

mvh
Frank

Fra : Leony

Dato : 08-05-03 17:26

"www.spaceport.dk ®" <info@spaceport.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle der ved hvor eller om man kan købe et trådløs headset med
> microfon til pcèn, evt tilslutning via usbporten eller lign.

Måske noget i denne retning:
http://shop.store.yahoo.com/justdeals/logcortelpch.html
Ved ikke om det virker eller umiddelbart hvor det kan købes, fandt ved
en søgning via Google. Men måske.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : www.spaceport.dk ®

Dato : 08-05-03 18:49

Ja squ, det ser lovende ud, tror lige jeg undersøger det nærmere.

Mange tak for tippet.

mvh
Frank
www.spaceport.dk

Fra : Leony

Dato : 09-05-03 09:34

> Ja squ, det ser lovende ud, tror lige jeg undersøger det nærmere.

Da det er Logitech burde det ikke være svært at finde en forhandler, som
kan skaffe den hjem.
Logitech laver vist nok en til trådløs løsning, den havde jeg set i et
computerblad, men jeg kan ikke finde den på nettet.
Hvis du finder ud af hvor den købes og om den virker til formålet, så må
du godt melde tilbage. På forhånd tak.

> Mange tak for tippet.

Velbekomme.

Fra : www.spaceport.dk ®

Dato : 10-05-03 10:41

> Hvis du finder ud af hvor den købes og om den virker til formålet, så må
> du godt melde tilbage. På forhånd tak.

Det kan du være helt sikker på jeg gør

Mvh
Frank

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 10-05-03 12:18

Leony wrote:
> [...]
> Hvis du finder ud af hvor den købes og om den virker til formålet, så
> må du godt melde tilbage. På forhånd tak.

Ordene "900 MHz ISM band" får ordene "ikke P&T-godkendt" frem
hos mig.
Men det vil nok virke alligevel