Sandberg modem
Fra : Kresten K. Jeppesen

Dato : 07-05-03 20:45

Er der en som kan hjælpe med en driver til win2000 til et Sandberg external
56kbps voice/data/fax modem?

TROR det er driveren det er galt med.

---------
KKJ

Fra : Lotus

Dato : 07-05-03 21:34

"Kresten K. Jeppesen post.opasia.dk>" <kkj@<FJERN DETTE> skrev i en
meddelelse news:3eb96249$0$83057$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Er der en som kan hjælpe med en driver til win2000 til et Sandberg
> [...]
Hej Kresten.

Jeg har tidligere også haft problemer med et modem fra Sandberg - dette var
dog et internt modem. Det er ved at være et stykke tid siden, men jeg er ret
sikker på, at indmaden i modem'et er fra Rockwell. Prøv evt. at rive hjelmen
af og se efter. Hvis det er det, så er det i hvert fald muligt at finde
drivere. Jeg er næsten sikker på, at det var sådan jeg løste problemet i sin
tid.

Fra : preben kaas

Dato : 07-05-03 22:30

On Wed, 7 May 2003 21:45:14 +0200, "Kresten K. Jeppesen" <kkj@<FJERN
DETTE>post.opasia.dk> wrote:

>Er der en som kan hjælpe med en driver til win2000 til et Sandberg external
>56kbps voice/data/fax modem?
>
>TROR det er driveren det er galt med.

Hej Kresten

Du kan hente en win 2000 driver til netop det modem (jeg har selv det
samme) på www.sandberg.dk

Hvis du har probs. med at få fat i den har jeg den liggende på
diskette og veil gerne maile en kopi

med venlig hilsen
Preben

fjern xxx fra mail adresse

Fra : Kresten K. Jeppesen

Dato : 08-05-03 06:16

"
> Du kan hente en win 2000 driver til netop det modem (jeg har selv det
> samme) på www.sandberg.dk
>
> Hvis du har probs. med at få fat i den har jeg den liggende på
> diskette og veil gerne maile en kopi

Tusind tak for svarene. Jeg fandt driveren desværre lader det ikke til at
løse problemet. Det er nok win2000 det er galt med. Når den forsøger at
verificere adgangskode, skifter denne (antallet af *er) til noget andet og
meget længere end det jeg har tastet ind (og VED er korrekt). Jeg har
forsøgt at lave en ny modemforbindelse men det virker heller ikke...men jeg
bør jo nok spørge i en MS-windows gruppe i stedet

KJ

Fra : Leony

Dato : 08-05-03 17:29

"Kresten K. Jeppesen post.opasia.dk>" <kkj@<FJERN DETTE> skrev i en
meddelelse news:3eb9e7f5$0$83052$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> [...]
> til noget andet og meget længere end det jeg har tastet ind (og VED
> er korrekt). Jeg har forsøgt at lave en ny modemforbindelse men det

Det er vist meningen, mener at XP gør det samme.
Det er dog hevet bagerst fra hukommelsen, så det er muligt jeg tager
fejl.

> men jeg bør jo nok spørge i en MS-windows gruppe
> i stedet

God ide.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: