Hvilken køler?
Fra : JS

Dato : 07-05-03 10:04

Hvilken cpu-køler er bedst (mest støjsvag) til følgende system?
Asus P4PE/L/GD
p4-2400/533-478

Et det nemt, uden forhåndsviden, selv at skifte en køler.

Fra : Leony

Dato : 07-05-03 12:31

"JS" <JS_443@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken cpu-køler er bedst (mest støjsvag) til følgende system?
> Asus P4PE/L/GD
> p4-2400/533-478

Jeg ville købe denne hvis det var mig:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=651&page=1
Studiedata har et stort udvalg, du kan prøve at kigge lidt måske er der
en du bedre synes om.

> Et det nemt, uden forhåndsviden, selv at skifte en køler.

Det mener jeg det er.
Hvis det er standardkøleren (in-a-boc modellen) du har nu, så løfter du
de 2 håndtag og løfter køleren af.
Så spænder du den nye på. Husk at læse manualen/papiret der følger med
køleren, der er sikkert en god beskrivelse af processen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/