tv out
Fra : Christian Buhrkall

Dato : 07-05-03 09:15

Jeg skal bruge noget tv output på en maskine, og det må ikke sidde på
grafikkortet.
Kan man få sådan et kort?

Fra : Leony

Dato : 07-05-03 15:28

"Christian Buhrkall" <darkwing@hco.kollegienet.dk> skrev i en
meddelelse news:3EB8C0A1.1428D6A8@hco.kollegienet.dk

> Jeg skal bruge noget tv output på en maskine, og det må ikke sidde på
> grafikkortet.
> Kan man få sådan et kort?

De fleste TV kort har en TV out.
De kan fåes som PCI eller USB.
EDBpriser har en decideret sektion der hedder TV kort.
God jagt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : David T. Metz

Dato : 07-05-03 15:43

Leony kalligraferede, i
> "Christian Buhrkall" <darkwing@hco.kollegienet.dk> skrev i en
> meddelelse news:3EB8C0A1.1428D6A8@hco.kollegienet.dk

> De fleste TV kort har en TV out.

Arh, mener du ikke video-ind? De fleste tv-kort jeg kender (i den billige
ende) har ikke tv-out (det giver jo ikke så meget mening).

Det gælder i hvert fald dem fra Hauppauge og Terratec.

David

Fra : Leony

Dato : 08-05-03 17:05

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk> skrev i en meddelelse

> Arh, mener du ikke video-ind?

Nej, egentlig ikke. Da jeg skrev det, mente jeg det jeg skrev, men jeg
har skiftet mening.

> De fleste tv-kort jeg kender (i den
> billige ende) har ikke tv-out (det giver jo ikke så meget mening).

Det giver jeg dig ret i ved nærmere efterforskning.
Mit ATI AIW 128 Pro har dog TV-Out, men det er jo nok et kort i den dyre
ende.