Aldicomputer
Fra : Rikke & Tomas Sørens~

Dato : 07-05-03 07:08

Hej

Jeg har en kammerat som har købt "aldicomputeren". Han bruger den bl.a. til
videoredigering, så han bliver muligvis nød til at sætte flere ram i den.
Der er 512 mb DDR ram PC2700 fra samsung.

Skal de nye ram han sætter i også være samsung ram eller kan han godt sætte
billge ram sammen med "mærke-ram", forudsat at det også er DDR PC2700???

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 07-05-03 07:20

> [...]
sætte
> billge ram sammen med "mærke-ram", forudsat at det også er DDR PC2700???

Han kan sagtens sætte andre ram i end Samsung.

Mvh.

Kenneth

Fra : Brian Møller

Dato : 07-05-03 07:20

"Rikke & Tomas Sørensen" <tomas-rikke@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:3eb8a31e$0$24727$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
godt sætte
> billge ram sammen med "mærke-ram", forudsat at det også er DDR

Han burde uden problemer kunne købe et hvilket som helst mærke RAM
bare det er PC2700.

/Brian