Ingen lyd fra onboard lydkort?
Fra : Das Devil :\)

Dato : 06-05-03 15:55

Hej,

Jeg har et ECS K7VTA3 bundkort med onboard lyd.

Men den virker altså ikke?

Kan simpelthen ikke forstå hvorfor.

Det har virket før, har så haft computeren formateret og nu vil det ikke
virke. Kan ikke finde nogen steder i bios hvor det kan slås fra / til, så
det må jo være sat til.

Det ser også ud til at virke fint når jeg kigger under enhedshåndtering.

Nogen der kender til problemet?

Skriv venligst både i gruppen og til min mail.

Fra : MaRk

Dato : 06-05-03 17:38

> Det har virket før, har så haft computeren formateret og nu vil det ikke
> virke. Kan ikke finde nogen steder i bios hvor det kan slås fra / til, så
> det må jo være sat til.

Den plejer at ligge i features setup eller sådan noget i bios.

Ellers prøv at kig under lyd instillinger om alt er sat rigtigt op.

Mvh
Mark

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 06-05-03 18:12

Du skal vide om det er et ac97 lydkort eller sis lydkort
og instalerer den rigtige driver windows kan ikke finde u af det
og bundkortet er leveret med begge to
kik på bundkortet efter rev nr: og gå på ECS hjemmeside under driver og se
hvilken type der sidder på dit kort

Jan O

Fra : Das Devil :\)

Dato : 06-05-03 22:15

Jatak..

Fjolset havde selvfølgelig downloadet en forkert driver..

Øv! ;)

Men nu virker det og der er skruet op for Razz!!